Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nybegynner fly for max 2000kr.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Kyrre View Post
    Har du ladet det? I så fall er det defekt og du skal ha krav på et nytt, for det leverer mer enn nok kraft.
    Har ladet det ja, etter bruksanvisningen! Altså i laderen til den blinker, først så blinket den med 0,5 sekunders mellom rom men jeg ventet til laderen sluttet altså 40 minutter. Så får vel sende en mail til smallsize.

    Comment


    • #32
      Har fått flydd igjen i dag Onsdag / torsdag forrige uke knakk jeg vingen på flyet, stor bjørk stor fart = knekk. Så har fått limt nå så flyet funker igjen, så er små justeringer som må til drar litt til siden.

      Men begynner å få til litt nå. Eneste som lagde en styrt i dag var sola .. 1 minus og full sol, rett og slett god vær.



      Så begynner egentlig å tenkte på neste fly

      Noen tanker rundt det? Tenkte på å bestille meg en dx6i fra spektrum men hvor får man kjøpt den billigst i Norge ny?

      Comment


      • #33
        Originally posted by Rabbern View Post
        Har fått flydd igjen i dag Onsdag / torsdag forrige uke knakk jeg vingen på flyet, stor bjørk stor fart = knekk. Så har fått limt nå så flyet funker igjen, så er små justeringer som må til drar litt til siden.

        Men begynner å få til litt nå. Eneste som lagde en styrt i dag var sola .. 1 minus og full sol, rett og slett god vær.



        Så begynner egentlig å tenkte på neste fly

        Noen tanker rundt det? Tenkte på å bestille meg en dx6i fra spektrum men hvor får man kjøpt den billigst i Norge ny?


        Edit: Batterier på vei! 6stk til 78.16 med frakt.

        Comment


        • #34
          Originally posted by Rabbern View Post
          .
          .
          Tenkte på å bestille meg en dx6i fra spektrum men hvor får man kjøpt den billigst i Norge ny?
          Står utsolgt over alt kjøp brukt
          Spektrum DX6i + AR600 6-Channel Sport Receiver Garanti 1 år -

          Odd H.

          Comment


          • #35
            Ikke overalt 2.4 GHz Spektrum DX6i 6-kanals Sender/Radio u/ Mottaker - Globy AS. Den er uten mottaker, men de får du billig fra HK evt andre steder hvis du vil ha de kjappere.

            Comment


            • #36
              Har flydd 5 batterier uten noe form av krasjlanding eller buske jakt Så begynner å få til nå. Men må nok kjøre ut noen batterier får jeg går på noe større og bedre, her jo bestilt 6 batterier så er jo fort gjort å få litt stikke trening som der så fint er kalt.

              Comment

              Working...
              X