Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aeroworks edge 100cc fra RCPRO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Tar nok med meg litt til fagernes og jeg har reklame i hvertfall på dressen så da skal jeg ikke være så vanskelig og finne

    er det noen som skal ha noe så si i fra nå mulig det er en del jeg må bestille
    BOOMA Intelliswitch

    Odd A Eriksen

    Comment


    • #62
      fint at du tar med deg noe ,fikk varene i posten i dag, flott service xxl
      Rune Borgersen

      Comment


      • #63
        Originally posted by ruborg2 View Post
        fint at du tar med deg noe ,fikk varene i posten i dag, flott service xxl
        Kanon da er du klar til helga
        BOOMA Intelliswitch

        Odd A Eriksen

        Comment


        • #64
          Borgersen klar til helga?????? Han har god tid. Han sitter gjerne et par uker og ser på tingene før han kanskje begynner

          Comment


          • #65
            han er ikke akurat noen stressa type nei
            Men jeg trur han skal til Fagernes, Eller ?????
            BOOMA Intelliswitch

            Odd A Eriksen

            Comment


            • #66
              Fikk batterier i posten i dag. Kommer til å bruke 2x LiFe 2100mha uregulert rett i mottaker som alltid. Men de skal innom en booma-bryter som har bat-share.
              Tenninga skal ha max 6v......eller, man kan bruke 6.6v men det forkorter visst nok levetiden på rcexl-anleggene. Så her bruker jeg et nmh 4.8v 2100mha. Vil ikke bruke 6.6v med regulator da jeg syns det kan være unødvendig feilkilde. Men det er meg.

              Comment


              • #67
                Har brukt life rett på tenning på alle mine motorer,funker som fjell Skal ikke uttale meg om levetiden, men har ikke merket noe problem.
                Ronny Andreassen
                Sunndal/Vinnu
                Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
                3DHs 33" EPP
                JR 9303 2,4

                Comment


                • #68
                  Jeg pleier og koble en diode i serie med tenningsanlegget når jeg har LiFe batteri og rcexl tenningsanlegg. En 1N4102 koster kr 1,- og er nermest umulig og ødelegge. Spenningen blir da 6V på tenningsanlegget.

                  Comment


                  • #69
                    Beklager OT men ser at flere av dere skal til Fagernes. Får vi som ikke er medlemmer i nlf fly der? Ikke sikkert muligheten byr seg mtp tid men greit å vite om det er verdt å ta med et par modeller Håper kanskje noen av dere vet om vi får det..

                    // Truls

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by ronnynorge View Post
                      Har brukt life rett på tenning på alle mine motorer,funker som fjell Skal ikke uttale meg om levetiden, men har ikke merket noe problem.
                      Jeg har brukt life rett på i lang tid jeg også på DA, men de tåler det.
                      Leste bare en anbefaling på FG at det gjelder rcexl anlegg.
                      Rcexl har bruksområde fra 4.8-6v så da gidder jeg ikke knote med noe annet
                      Last edited by anders e; 16-02-12, 18:46.

                      Comment


                      • #71
                        Kan du fortelle hvor du kjøper de Seacraft batterifestene, de ser flotte ut Må ha ...bare må ha...

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by Trulsen View Post
                          Beklager OT men ser at flere av dere skal til Fagernes. Får vi som ikke er medlemmer i nlf fly der? Ikke sikkert muligheten byr seg mtp tid men greit å vite om det er verdt å ta med et par modeller Håper kanskje noen av dere vet om vi får det..

                          // Truls
                          Før måtte jeg vise nlf beviset mener jeg, men de to siste gangene jeg har vært der har de ikke spurt etter det. Men mener det er krav om det, selv om jeg ikke er 100% sikker.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by smsyak View Post
                            Kan du fortelle hvor du kjøper de Seacraft batterifestene, de ser flotte ut Må ha ...bare må ha...
                            Jeg har kjøpt dem fra aztech/spoton. Link i signaturen min. Da har du dem på under en uke.

                            Comment


                            • #74
                              Setter pris på synspunkter og komentarer, takk

                              Comment


                              • #75
                                Ja der gikk fredagsbiffen føyken, men det er nå slik engang at aluminiumsduppeditter til flya smaker bedre Takker så mye for info. Mye spennende stasj på Aztech. Når det gjelder strøm til tenning er jeg enig med deg at det er greit å ikke ha enda en regulator. På tross av det har jeg kjøpt en killswitch fra powerbox som regulerer. Har du/noen prøvd den ? Bye the way... flyet ditt blir en hit, stilig skjema.

                                Comment

                                Working...
                                X