Announcement

Collapse
No announcement yet.

Saito FA-300T, 50cc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Saito FA-300T, 50cc

    Usikker på om dette er rett sted og legge denne tråden men den blir vel flyttet hvis den ikke passer inn her.

    Men hva kan denne motoren være verdt? Den er kun innkjørt med glødeanlegg og potter??

    FA-300 T

    Varvtal:
    2.000-8000.
    Effekt: 4,8hp
    Vikt: 1730g

    stersunds Modellhobby - Radiostyrt p Riktigt!

    Grunnen til at jeg spør er at jeg vurderer og bygge om flyet til elektro

  • #2
    Den er jo og få kjøpt ny på nett for $550. Men det kommer nokk helt an på og finne en som har bruk for netopp en slik motor. Om det er den varianten med en forgasser er jeg intresert.

    Comment


    • #3
      Ok. hva ville du gitt for den da????

      Comment


      • #4
        bardp:
        Hvor er det du finner denne motoren til den prisen? Det er jo latterlig billig, og langt under listepris.
        Selv om den er brukt er den jo verdt mere enn det.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Larsern View Post
          bardp:
          Hvor er det du finner denne motoren til den prisen? Det er jo latterlig billig, og langt under listepris.
          Selv om den er brukt er den jo verdt mere enn det.
          lurer på det samme selv fant riktignok en til den prisen men den var brukt,så en link hadde vært fint bardp.
          Terje syvertsen
          www.ModumModellSportklubb.com
          3dhs edge mintor 38
          C-arf edge dle 111 v3.
          C-ARF extra 330l da 100.

          Comment


          • #6
            Kanskje han ville prøve og få kjøpt min billig

            Comment


            • #7
              Motoren koster jo $1000. Legg til frakt og mva så er du på 8-9000.-
              Å ikke beregne mva er jo tyveri.
              Er motorn kjøpt i norge er det gode garantiordninger.
              Jeg mener i alle fall at den som får motorn for 6-7000.- burde være en gladgutt.

              Comment


              • #8
                Originally posted by sicpa View Post
                Kanskje han ville prøve og få kjøpt min billig
                den tanken slo meg å...........vi får se om det kommer inn en link
                Terje syvertsen
                www.ModumModellSportklubb.com
                3dhs edge mintor 38
                C-arf edge dle 111 v3.
                C-ARF extra 330l da 100.

                Comment


                • #9
                  billigste jeg har sett på saito er her i england Moor Models Saito der koster den ca 5500kr + frakt + mva
                  Tom Nohr
                  Tennisveien 9
                  2450 Rena

                  Frsky taranis 9+
                  Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                  Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                  + diverse små ting

                  Comment


                  • #10
                    Om noen lurer på om jeg er ute etter og kjøpe en billig motor så er det helt riktig jeg er aldrig ute etter og kjøpe noe til åverpris.
                    Den prisen jeg refererte tll var i liket med den aktuelle motoren en brukt motor. Hvor mye brukt en motor er spiller ikke noen rolle for garantien den løper etter kanenderen og ikke etter gangtimene. Det er vel uansett de ferreste som sliter ut en slik motor.
                    Saito FA-300T (ID: 742440)
                    Saito FA-300T-TDP Flat Twin Glow - $550 shipped - RC Groups
                    Ny får en den jo for ca $1000 om en må betale Norsk moms kommer jo lit an på hvordan man handler. Det er lov og ta med en motor hjem når en er på tur.
                    Saito FA-300T Airplane Engine
                    Om noen vil betale 6-7000 for en brukt Saito FA-300T så gjerne for meg men jeg vill ikke ha betalt mer en Kr 4000,-.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by bardp View Post
                      Om noen lurer på om jeg er ute etter og kjøpe en billig motor så er det helt riktig jeg er aldrig ute etter og kjøpe noe til åverpris.
                      Den prisen jeg refererte tll var i liket med den aktuelle motoren en brukt motor. Hvor mye brukt en motor er spiller ikke noen rolle for garantien den løper etter kanenderen og ikke etter gangtimene. Det er vel uansett de ferreste som sliter ut en slik motor.
                      Saito FA-300T (ID: 742440)
                      Saito FA-300T-TDP Flat Twin Glow - $550 shipped - RC Groups
                      Ny får en den jo for ca $1000 om en må betale Norsk moms kommer jo lit an på hvordan man handler. Det er lov og ta med en motor hjem når en er på tur.
                      Saito FA-300T Airplane Engine
                      Om noen vil betale 6-7000 for en brukt Saito FA-300T så gjerne for meg men jeg vill ikke ha betalt mer en Kr 4000,-.
                      ok du kan betale inntil 4000kr som blir ca 660 dollar for en brukt motor.men du refererte til NY motor på nettet til 550dollar.da er det vel lov å sette et spørsmålstegn.men ja er helt enig att jeg vil ha ting billig
                      Terje syvertsen
                      www.ModumModellSportklubb.com
                      3dhs edge mintor 38
                      C-arf edge dle 111 v3.
                      C-ARF extra 330l da 100.

                      Comment


                      • #12
                        ok du kan betale inntil 4000kr som blir ca 660 dollar for en brukt motor.men du refererte til NY motor på nettet til 550dollar.da er det vel lov å sette et spørsmålstegn.men ja er helt enig att jeg vil ha ting billig
                        Nei jeg har så vit jeg vet ikke referert til noen ny motor til $550.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by bardp View Post
                          Den er jo og få kjøpt ny på nett for $550. Men det kommer nokk helt an på og finne en som har bruk for netopp en slik motor. Om det er den varianten med en forgasser er jeg intresert.
                          Den er jo og få kjøpt ny på nett for $550.derfor mitt innlegg.
                          Terje syvertsen
                          www.ModumModellSportklubb.com
                          3dhs edge mintor 38
                          C-arf edge dle 111 v3.
                          C-ARF extra 330l da 100.

                          Comment


                          • #14
                            Beklager det var en glipp motoren jeg så var vel brukt.
                            Men om en ønsker og selge er det jo bare og legge den ut på RCmarkedet så får du nokk bud på den. Den er jo vært akurat det noen er villig til og betale for den.

                            Comment

                            Working...
                            X