Announcement

Collapse
No announcement yet.

Supersonic F3A fra throttlestore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    nuvel.... Dropp F3A diskusjonen.

    Hvis ingen har noe fornuftig å si om modellen det ble spurt om,
    så stenger jeg...
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #47
      Originally posted by roger`n View Post
      Dette vart faktisk en ganske underholdende tråd !
      Lurer på om trådstarter kommer til å kjøpe det flyet fra Trottlestore eller om han kommer til å gi opp hobbyen sin
      Har null betydning hva trådstarter velger å kjøpe eller ikke.

      Dette er vel ikke ment som en plass for gratis reklame eller?

      At admin velger å stenge tråder som ikke bare jatter med menigheten viser vel til fulle at forumet er en privat wannabe greie.

      Comment


      • #48
        Ja. Dette er en privat wannabe-greie hvor tråder blir stengt før man får satt punktumet
        på setningen, og skulle man finne på å mene noe som ingen andre gjør er man bannet
        før man vet ordet av det. Og hvis admin blir tiltalt på negativ måte blir huset til utøvende
        bombet med klasebomber til det ugjenkjennlige. Historien viser at alt dette er sant.

        Da konkluderer vi med det og sier at diskusjonen er over og gir
        det hele én kjangse til. Tilbake til topic, eller destruksjon av hele møkka.

        edit: Dessuten er du innhabil, noe du godt kunne nevnt ved å signere
        med fullt navn.. eller i alle fall sagt at du sitter i Throttlestore-styret...
        Last edited by xilian; 29-03-12, 23:26.
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #49
          rcmodeller, du er helt utrolig. Er det plukk umulig for deg å delta i en eneste tråd uten å være så jævlig spydig? At du skal skryte og blære om påstått kunnskap og ferdigheter er en ting. Det er vel streng tatt ikke noe krav om sosial inteligens for å delta her. Men du kan da for pokker oppføre deg som folk.
          Last edited by arhennie; 29-03-12, 23:48.
          arhennie

          MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
          http://hadelandmfk.no/
          www.henniehobby.no/arne

          Comment


          • #50
            jeg lurte bare på om det var et greit fly jeg, ikke hvordan man flyr F3A. Jeg har ikke tenkt til og begynne med F3A.
            Er helt sikkert rett i at det blir bedre med mer side ror i svingene åsant. Men jeg bruker balanseror og høyderor mer enn sideror. Det trur jeg de fleste gjør.
            Jeg er ikke komplett nybegynner, om jeg kjøper dette , blir det mitt 5 fly. Tenkte det hadde vert greit og ha et lite et jeg kan bruke heime isteden for å kjøre til stripa når jeg føler for og fly.

            Comment


            • #51
              Det er et veldig greit fly for å fly litt der man bor. Og i og med at det har en lang hale, så er det mer retningsstabilt enn et vanlig 3D-fly. Dermed er det ikke så dumt å teste ut litt presisjonsakrobatikk. Forøvrig er Thinnthinn en av landets beste F3A-piloter, og det er ikke dumt å lytte til hva han sier. Noen av Rcmodellers påstander virker derimot eksotiske, for å være diplomatisk.
              Last edited by bjeff; 30-03-12, 00:34.
              Anders Eiebakke
              90078513

              Comment


              • #52
                Originally posted by Thinnthinn View Post
                Dette er jo heilt fantastisk...



                Som "ender" i:




                Det får'n si!

                Litt svar:
                Nei, har desverre ikke testet modellen det ble spurt om, men har sett og hørt at Formosa er en helt super Nr.2-modell med litt mer sprut i utstyret enn original børstemotor.... Tipper den ikke er så glad i vind, da den i utgangspunktet er liten og lett.
                Er du usikker før jomfrutur - få noen til å hjelpe deg. Får du satt den opp sånn høvelig (CG, utslag, motortrekk osv) vil den sikkert kunne både loope, rolle og fly liggende 8-tall.

                Ja, jeg mener også man bør begynne med basics (8-tall osv), men hva har det med diskusjonen å gjøre

                Jeg får finne frem popcornet jeg og tror jeg. Skjønner i alle fall nå hvorfor jeg ikke er på toppen av lista i F3A! Takk. Skal trene mer på dette kommende sesong, samt få kjærringa til å holde modellene mine "ship shape". DA kommer jeg til å snuse Ola i nakken!
                Ser jo nå at det er riv ruskende feil å fly med 3 flight modes, mix på høyderor mot throttle, balanseror + høyderor mot sideror osv.

                Lykke til uansett! Vi flyr vel alle for å leke og ha det gøy! (Jeg veit JEG gjør i alle fall!!!)
                Hilsen F3A-pilot som ikke flyr for å vinne over andre enn meg selv.

                En liten digresjon til...finnes det noe F3A for Dummies?? Jeg har nemlig dette flyet og lurer på hva slags øvelser jeg eventuelt skulle øve på for å fly et program. Er skikkelig rookie har flydd 20 ganger totalt, men likevell gøy å ha noe å øve på ;D

                Og til trådstarter: Kjøp flyet det er knall, men hun liker ikke noe særlig mer enn 2/3 sekundmeter..baktungt så du må lime på noen søkker forran. Ellers digger jeg det hardt!!

                Comment


                • #53
                  Originally posted by xilian View Post

                  edit: Dessuten er du innhabil, noe du godt kunne nevnt ved å signere
                  med fullt navn.. eller i alle fall sagt at du sitter i Throttlestore-styret...
                  No shit. Er det tilfelle at denne sitter i TS-styret? Skal i så fall tenke meg om minst 128 ganger før jeg handler noe derfra...
                  Kristian Westgård
                  Nittedal

                  Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


                  Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
                  — Neil Armstrong

                  Comment


                  • #54
                    Sport 07 er nybegynner programmet til F3A, det kan du laste ned her IIS 10.0 Detailed Error - 404.0 - Not Found

                    Dette programmet inneholder alle basis øvelsene med unntak av knife edge.

                    Lykke til med å prøve å fly strukturert Det er faktisk gøy men kanskje ikke den samme show faktoren som 3D
                    Espen Kvien
                    Gruppeleder F3A
                    Vingtor RC Club
                    f3a.norge@gmail.com

                    Mange fly og mye moro

                    Comment


                    • #55
                      Tenkte jeg skulle prøve litt av hvert! Har kjøpt et 3d fly også.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by xilian View Post
                        Ja. Dette er en privat wannabe-greie hvor tråder blir stengt før man får satt punktumet
                        på setningen, og skulle man finne på å mene noe som ingen andre gjør er man bannet
                        før man vet ordet av det. Og hvis admin blir tiltalt på negativ måte blir huset til utøvende
                        bombet med klasebomber til det ugjenkjennlige. Historien viser at alt dette er sant.

                        Da konkluderer vi med det og sier at diskusjonen er over og gir
                        det hele én kjangse til. Tilbake til topic, eller destruksjon av hele møkka.

                        edit: Dessuten er du innhabil, noe du godt kunne nevnt ved å signere
                        med fullt navn.. eller i alle fall sagt at du sitter i Throttlestore-styret...
                        Og har også sagt at dette ikke er noe sted for gratis reklame.
                        Innleggene virker visst motsatt mener mange, så ....
                        Så derfor kan dette ha null betydning, eller i så fall negativ betydning.
                        Nesten en advarsel om at denne modellen ikke er noe for de som bare vil tulle rundt og lage huller i lufta.
                        Så derfor faller din kommentar på egen urimlighet.
                        At man tilfeldigvis eier noen selskap rundt på kloden, ekskluderer en ikke fra å formidle fakta.
                        Positivt eller negativt.



                        Omtrennt slik flyr man en F3 relatert modell, med noen misser underveis som utøveren selv kommenterer. Bruker selvsagt litt mer plass med utendørsmodeller. Men basisen er den samme.
                        Last edited by rcmodeller; 31-03-12, 01:40.

                        Comment


                        • #57
                          Herregud, du er ikke sann. Du har ett svar på alt. Må være utrolig deilig å kunne alt!

                          Comment

                          Working...
                          X