Announcement

Collapse
No announcement yet.

Supersonic F3A fra throttlestore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Supersonic F3A fra throttlestore

    Supersonic BL F3A RR - ThrottleStore.Com
    Noen som har prøvd?

  • #2
    Minner om GWS sin Formosa. Den fløy helt greit og var en grei treningskjerre for dager med lite vind.
    Espen Kvien
    Gruppeleder F3A
    Vingtor RC Club
    f3a.norge@gmail.com

    Mange fly og mye moro

    Comment


    • #3
      Dette er nok akkurat samme modellen som formosa. Har hat 2 stk av den. Veldig greit fly, men fort gjort å få endel slark i rorene, spes på balanseror. Den siste jeg hadde fløy jeg med en eflite 480 bl og 3s 2200. Var en rakett med vinger.

      Comment


      • #4
        Som nevnt er dette en blå kopi av GWS sin Formosa, og den flyr veldig bra. For 600,- vil jeg si at dette er et glimrende nr 2 fly for den som vil prøve seg på akrobatikk, bare ikke forvent at den vil utføre 3D manøvre.

        Comment


        • #5
          er det store rorflater på den? jeg har 3stk digitalservoer liggende, som jeg kommer til og putte inni om den bare bruker 3 servoer? tror jeg kommer til og modde den om så jeg får mer utslag om det ikke er stort nok hvordan er motoren på den? hvilke batteri er deet som passer best inni?

          Comment


          • #6
            3 servoer ja, men anbefaler å bruke 4. 2stk i vingen gir mindre slark enn det medfølgende systemet.
            Rorene er ikke særlig store. Holder nok ikke til 3d. Men til pattern så er den flott

            Comment


            • #7
              så om jeg tar 2 av de digitale og ryler dem i vingen, og den siste på høyderoret så er det bedre? bruker no ikke roret på annet enn knifeedge alikavell!

              Comment


              • #8
                Ja funker fint det Er en veldig moro modell å fly syns jeg

                Comment


                • #9
                  Bare for å ha nevnt det så koster en Formosa 350,- hos Elefun for tiden. Eller omtrent det samme hvis du vil ha epo versjonen fra Towerhobbies. Da sammenligner jeg med at den vil koste 450,- med frakt fra Elefun.

                  Comment


                  • #10
                    Men det er med børstemotor og uten servoer?

                    Comment


                    • #11
                      jeg skal ikke ha noen børstemotor vertfall! hvordan er den børsteløse ifra den ifra ts? er den kraftig nok?

                      Comment


                      • #12
                        Det står at det er børsteløs motor, gir den 700g trøst som oppgitt så skulle det holde bra på vekt på 400g

                        Comment


                        • #13
                          Siden du snakker om å bytte så og si alle servoene uansett så tenkte jeg det var verdt å nevne. Du får jo også børsteløst oppsett fra HK eller andre steder for mindre enn prisforskjellen. Med et 200 watts oppsett så klatrer den så lenge den får strøm.

                          Comment


                          • #14
                            Ja blir nok ikke dyre flymaskinen samme hvor man kjøper den Den første formosaen jeg hadde fløy jeg på orginal motoren. Fløy jo, men gud så dau den var. Så bygde jeg en ny som jeg fløy med ca 300w. Var helt idiotisk mye power. Den ble nok litt for tung med 3s 2200 mah, men gøy var det

                            Comment


                            • #15
                              Har f3a`n fra TS som førstefly nå..er kjempefornøyd. MYYYE morro for 600,-

                              Comment

                              Working...
                              X