Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ekeberg 20120226

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ekeberg 20120226

    Nydelig vær for testflygning av Benjamin sitt nye fly på selveste bursdagen !
    Dessverre virket ikke originalbatteriet - andre gangen... - og flyet gikk i bakken med en gang
    'Gamle' Cesnaen fikk seg noen turer iallefall

    Etterhvert kom det noen 'gamle' som viste sine kunster - verdt turen bare det !
    Attached Files
    Last edited by Misster; 26-02-12, 13:32.

  • #2
    Rene vår-stemningen, jo!
    Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
    Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

    Comment


    • #3
      ...vårt første innlegg...
      Kan man endre rekkefølgen av bilder ?
      Legge tekst mellom ?

      Comment


      • #4
        Er visst noen dager siden jeg var her inne sist.... oppdaget nettopp at Geminien (todekkeren) min dukket opp Fint at den yngre garde rekrutteres til modellflyving! Dette er å mange måter den fineste tiden for flyging på Ekeberg, nesten bart, levelig temperatur og ganske liten trafikk på sletta. Er det brukbart vær er det som regel noen der og flyr i helgene, og etterhvert som dagene bli lengere, også på ettermiddagene/kveldene.

        Velkommen inn i hobbyen, og lykke til videre!
        Knut

        Diverse fly; de fleste med propell...

        Comment


        • #5
          Originally posted by Tipstall View Post
          Er visst noen dager siden jeg var her inne sist.... oppdaget nettopp at Geminien (todekkeren) min dukket opp Fint at den yngre garde rekrutteres til modellflyving! Dette er å mange måter den fineste tiden for flyging på Ekeberg, nesten bart, levelig temperatur og ganske liten trafikk på sletta. Er det brukbart vær er det som regel noen der og flyr i helgene, og etterhvert som dagene bli lengere, også på ettermiddagene/kveldene.

          Velkommen inn i hobbyen, og lykke til videre!

          Takk Tipstall !

          Comment

          Working...
          X