Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hallo fra en total nybegynner.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by farmann View Post
    Stakkars nybegynner, håper han har gitt opp denne linken!
    For meg er det tull å diskutere framdriftmiddel, skal du lære å fly så konsentrer deg om det... og velg en så enkel løsning som mulig. Det er avhengig av hva du kan få av support i ditt nærmiljø(klubb), har du ikke den muligheten velg elektrodrift og når du er trygg på å fly... velg det DU liker.

    Som det klart kommer frem tidligere i denne tråden, så falt valget da jeg kjøpte flyet. Altså en JBA 91. Sikkert ikke det lureste eller beste eller tommeltottfornuftige, men det skiter jeg fire flate kanoner i.

    Jeg ville ha Cessna og jeg ville ha plast og jeg ville ha uelektrisk og jeg ville montere selv, så jeg lærte litt på veien. Ennå ikke fått flydd, men det kommer. Bare få kjørt fra meg på Harley,n først.

    Comment


    • #77
      Det blir nokk knalbra bare få den i lufta. Fikk du foresten den motoren til og passe i det motorfeste som fulgte med flyet ville trod at den ble for bred.

      Comment


      • #78
        Jada, ligger en byggelogg her på modelflyntt jeg fulgte. Slet litt med å få den inn og montere den da, var knotete for en som aldri har gjort slikt. Eksosen var enda verre, måtte frese ut mye flykropp, men fikk den på plass etterhvert.

        Comment

        Working...
        X