Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mitt andre nybegynnerfly fly (det første fikk jeg aldri opp i lufta)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Yalla94 View Post
    Midt i mellom hva???
    Ålesund og Molde........ men kjappest for meg til Ålesund!
    -63.
    Graupner MC
    JR
    Multiplex
    Turnigy.
    Fly, alt for mange.

    Comment


    • #32
      Fikk modellen i dag og den var ganske lett å sette sammen. Takk for tipset med ror og CG ArneH. Det var litt vanskelig å klemme vingene sammen men det gikk bra til slutt. Tror jeg skal få prøvd den men er redd for at det ikke blir før fredag el

      Comment


      • #33
        ........... ller mandag

        Comment


        • #34
          Prøvde flyet i dag og det er bare et fantastisk fly!!! Det var kjempeenkelt å kaste-lette fra en venns hånd. flyr som en drøm (selv om det var mye vind) Lettet også fra bakken og det funket fint. Den seiler kjempebra!!! Som sagt før på forumet så er jeg en nybegynner og den fungerte kjempebra for meg Den anbefales for nybegynnere også erfarne piloter. Jeg kjørte hele tiden med halv gass og med vinnen gikk den kjempefort!!!! Når jeg landet seilet jeg mot vinden uten gass i ca 15 meter.

          Comment


          • #35
            Så bra! Hvis du vil ha lenger flytid så kan du bruke 2200 mah batterier uten problem. Det er en størrelse som er mye brukt så de er faktisk billigere enn mindre batterier, feks 1800 mah. De billigste får du fra mindre enn 8$ og oppover fra Hobbyking.

            Comment


            • #36
              Kjempebra

              Har vært flere ganger innom Throttlestore, god service og hyggelige folk!
              Last edited by per.oines; 22-03-12, 22:30. Reason: tillegg
              -63.
              Graupner MC
              JR
              Multiplex
              Turnigy.
              Fly, alt for mange.

              Comment


              • #37
                Prøvde i dag også i dag den flyr som hen gud!! hvis jeg hadde nok fart klarte jeg enkelt å lupe og glide og når flyet var rett foran meg gasset jeg på og gikk oppover igjen. Jeg har landet rett ned på nesa og den ble ikke noe særlig skadd!! jeg bare elsker dette flyet!!!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Yalla94 View Post
                  .
                  .
                  .
                  Jeg har landet rett ned på nesa og den ble ikke noe særlig skadd!! jeg bare elsker dette flyet!!!
                  Gratulerer med valg av fornuftig fly! Tror det er mange som overvurderer sin egen evne til å lære
                  og eller ferdighets nivå. Simulator er ikke det samme som the real thing!

                  Comment

                  Working...
                  X