Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valg av nettbutikk.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    De viktigste norske er vel nevnt. Men ser Hobby24 er uteglemt.
    Spesielt på heli har de flere kvalitetsmerker man ikke får andre steder her i landet.

    Og de har fast lavpris på frakt. Husker ikke i farten, men typisk brevfrakt pris.
    Helt konge, spesielt når man skal bestille noe billig som må sendes som pakke.
    arhennie

    MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
    http://hadelandmfk.no/
    www.henniehobby.no/arne

    Comment


    • #17
      Jeg vil trekke fram Øgrey Hobby.Solid forhandler med mye kunnskap.
      Glassmagasinet Øgrey ANS

      Comment


      • #18
        Originally posted by Pelle Propell View Post
        Som underholding faktisk.
        Får finne meg en ny sjappe da. Sjekker ut litt av det dere kommer med.
        Min flåsete berkning kommer av en del diskusjoner her inne, med TS, angående bl.a. markedsføring etc.
        Noen er mer heldig med de enn andre, alt fra drit misfornøyd til veldig fornøyd.
        Men de selger jo china crap da. Jeg foretrekker å importereslikt selv. Skal jeg færst kjøpe crap skal det være billigst mulig.

        Men hva slags produkter er du ute etter da? Noe konkret?
        arhennie

        MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
        http://hadelandmfk.no/
        www.henniehobby.no/arne

        Comment


        • #19
          www.hobby24.no in parked tar 29,- i frakt uansett... Sier reklamen her på sida :0)
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • #20
            Originally posted by Superstar40 View Post
            Vet at mange her bruker Hobby King men har aldri kjøpt noe derifra.
            Det skal du bare være glad for. Lav pris veier ikke opp for at ting er defekte ved utpakking, har andre mål og vekt enn det som står på hjemmesiden eller rett og slett mangler i sendingen. Klager fører ikke til erstatning; bare at man må sende en hel masse ekstremt gode bilder.
            Last edited by Biplan; 09-03-12, 20:18.
            Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
            Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

            Comment


            • #21
              Originally posted by Pelle Propell View Post
              Så ingen buker TS?
              Har bestilt fra ThrottleStore 2 ganger, rask levering og alt var med sendingen begge ganger.

              Først gang bestilte jeg julegaver; 5 stk små 2-kanals lekehelikoptre med infrarød fjernkontroll. En feil i bruksanvisningen ble raskt oppklart via e-post. Alle funka faktisk og tålte mange krasj. Reserve rotor hadde de på lager.



              Sist bestilte jeg noen forskjellige APC propeller som var på tilbud.
              Last edited by Biplan; 09-03-12, 20:28.
              Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
              Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

              Comment


              • #22
                har bestilt flere ganger fra TS. rask service og har det vært noen problemer så har de ordnet opp raskt
                Tom Nohr
                Tennisveien 9
                2450 Rena

                Frsky taranis 9+
                Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                + diverse små ting

                Comment


                • #23
                  Jeg driver kun med heli og da er jeg mest fornøyd med:
                  *Elefun.no - Når det haster å få tak i originaldeler..
                  * Hobbyartikler - RCpro - Av samme grunn som jeg handler fra Elefun + at de har vbar m/ tilbehør..
                  *ReadyHeli.com - Større ordre som det er litt å spare når ting ikke haster..
                  *www.helidirect.com - Større ordre som det er litt å spare når ting ikke haster..
                  *Fast Lad Performance - Når det haster å få tak i originaldeler.. Og Elefun er utsolgt eller ikke fører varen
                  Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                  T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                  T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                  Comment


                  • #24
                    De fleste norske er nevnt men kan vel legge til noen til:
                    Small Size Hobbyland AS
                    RC-seilflysport (Thorbjørn & Kåre)
                    MIKRONOR


                    Skal du ut av Norge så er det mange å velge mellom (her er noen av de som har lavest pris og (lavest total pris )

                    Flying-Hobby
                    Esprit Model
                    HiModel

                    i tillegg kommer den virkelig store sjappa med rimelige priser som allerede er nevnt en god del ganger
                    HobbyKing R/C Hobby Store :


                    Skal du ha en del mer kurante vare og stort utvalg så er lindinger bra
                    Modellbau Lindinger Onlineshop
                    bor du i tillegg i nærheten av svenskegrensen med et svensk postkontor i nærheten så kan du bestille Poste Restante og få varene fra EU land enda billigere.


                    APC propeller + noe annet får du billig fra disse
                    Air Craft - Electric R/C Aircraft World Shop



                    Det finnes et utall tråder her på MFN som omtaler netthandel og pro/con med dette - gjør du et lite søk så finner du garantert mengder med informasjon.
                    Last edited by Quadrocopter; 09-03-12, 21:01.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Biplan View Post
                      Det skal du bare være glad for. Lav pris veier ikke opp for at ting er defekte ved utpakking, har andre mål og vekt enn det som står på hjemmesiden eller rett og slett mangler i sendingen. Klager fører ikke til erstatning; bare at man må sende en hel masse ekstremt gode bilder.
                      Med over hundre leveringer fra HK kan jeg ikke si jeg kjenner meg igjen. Jeg har ALLTID fått det jeg har bestillt (noe jeg ikke kan si om norske butikker). Alt jeg har fått har fungert, men jeg har hatt et par servoer og en esc som har gitt seg ganske fort, men det kan like gjerne ha vært min feil med overbelasting og dårlig lodding. Eneste problemet jeg har er at de bruker så lang tid.

                      Comment


                      • #26
                        Rc711.com ! Bestillte 7HV derifra, kom på noen få dager, levert på døren! Servoene jeg bestillte kom også griseraskt! Bra priser har de også! Men er utenlansk da! Av norske er det helst Elefun for min del, men det blir litt lite norskt desverre. Større ting med garanti, som f.eks. radio osv blir handlet i norge! Det gjør jeg uten å tenke meg om engang. Det er en selvfølge.
                        Rolan Skartun

                        Trex 600 Flybarred - Trex 450SE V2 RJX 3GX -Steve Shumate SU-37 & T-38(knust under lowpass invertet, a good way to go!):cool:

                        Compass 7HV / MKS 950/980 / Align 700MX / CC Ice 2 120amp / BeastX/ Futaba S.bus

                        http://www.sognmodellfly.com

                        Comment


                        • #27
                          For ladere, strømforsyninger, kabler, plugger og diverse: ProgressiveRC - Home

                          Ok Kina-butikk: Wholesale RC Hobby - China Wholesale Dropship RC Hobby from China

                          Gode på helikoptere: Experience RC

                          Også en butikk med godt utvalg og god service: RC Cars & Trucks, RC Helicopters & Planes - A Main Hobbies
                          Kristian Westgård
                          Nittedal

                          Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


                          Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
                          — Neil Armstrong

                          Comment


                          • #28
                            RCpro, Elefun og Nortrading er veldig bra på service. SmallSize.no er også godkjent. Av butikker i utlandet er modellhobby.de (Tyskland), lindinger.at (Østerike), soaringUSA.com og hobbypartz.com (USA) de jeg har best erfaringer med. Mange handler fra headRC.com i Danmark men jeg har ikke erfaring med de selv......
                            I hangaren:

                            SpeedFire F5B
                            X-plane fra www.yuri-models.com
                            Hawk F5B
                            MiniHawk (2stk)
                            3stk PZ Stryker (flygende lecablokker)
                            UM Stryker Q 180
                            FPV Raptor
                            EPO Cessna (156cm)

                            Comment


                            • #29
                              Opprinnelig skrevet av Pelle Propell
                              Så ingen buker TS?
                              Har bestilt fra ThrottleStore 2 ganger, rask levering og alt var med sendingen begge ganger.

                              Først gang bestilte jeg julegaver; 5 stk små 2-kanals lekehelikoptre med infrarød fjernkontroll. En feil i bruksanvisningen ble raskt oppklart via e-post. Alle funka faktisk og tålte mange krasj. Reserve rotor hadde de på lager.
                              hadde aldri trodd jeg skulle se Tore som heli pilot!!!
                              Rune Gjelsnes
                              Vikersund
                              92624841

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by RGJ View Post
                                hadde aldri trodd jeg skulle se Tore som heli pilot!!!
                                Tore fløy Graupner Bell 47G med .25 motor og syklisk pitch på 80-tallet. Eller var det 70-tallet? Etter det har han slitt ut flere helikoptere av varierende størrelse.
                                Last edited by Biplan; 19-04-12, 14:25.
                                Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
                                Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

                                Comment

                                Working...
                                X