Announcement

Collapse
No announcement yet.

Plukke opp en gammel hobby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Enig med troasb- Skal man automatisere alt, kan man like gjerne se heliflyging på video. Dette skal jo være litt moro når man gjør mest mulig selv. En god gyro på halen er greit og jeg holder fremdeles på treningsunderstell med hovring i lav høyde. Da sparer man seg noen utgifter på blader og halebommer. Hovringa må sitte før flyginga.
    Flisespikkeri er gøy!
    Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
    Dyrøy MFK
    ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
    http://rolv.info

    Comment


    • #32
      Originally posted by bjornal View Post
      .
      .
      overtale meg at propell på toppen er like gøy som propell foran
      .
      .
      Heli ? ekstremsport i reservedels kjøping ...

      Comment


      • #33
        Originally posted by kristianwest View Post
        Hvorfor er det interessant i forhold til denne tråden?
        Siden det ble spurt; to ganger.

        Når man blir spurt, høflig, som her, så skal man svare.

        Ok; Ai-Rider er innkjøpt til profft (næringsvirksomhet) bruk.
        Leker man seg med 65.000,- USD, så er noe fundamentalt galt, eller så har man for mye penger.

        Mitt poeng var; at; tilsvarende utstyr, for hobbybruk, er nå (straks) tilgjengelig for en brøkdel (3%) av prisen.

        Nei; automatikk lærer deg ikke å fly, men det hindrer krasj, avbrudd, og innkjøp og venting på reservedeler.

        Eks: Rent heli uten noe "redningsutstyr" ender normalt i krasj rimelig fort for en nybegynner. Samt at man ikke våger å prøve å utfordre noe som helst. Dette fører normalt til forsinket læring, avbrutt flyging, utlegg og venting på reservedeler.

        Med recoverysystem; som funker, elimineres det meste av dette, og man "våger" å lære fortere og unngår avbrudd, utlegg og venting på reservedeler.

        Ok; hvor får man dette? Tekstreklame ikke tillatt; men Xilan kan stryke "det som passer".

        Det siste av dette finnes ikke på nettet.
        Det er heller ikke vist på messa i Beijing, fordi "alle" er redd for spionering og kopiering. Kineserene har visst lært hverandre å kjenne omsider.

        Men det finnes i min reisebaggasje, og er også på vei til Norge med air express.
        Til hvilket firma nevner jeg ikke. Men de fleste finner sikkert det ut.

        Comment


        • #34
          Det er forskjell på informasjon og reklame...
          Tom I. Arntsen

          Comment

          Working...
          X