Announcement

Collapse
No announcement yet.

Motorbatteri for konkurranse.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorbatteri for konkurranse.

    Snart ferdig med mitt Wind 110, er kanskje noen av få som bruker så lang tid på arf sett. Har 6 sett med turnigy nano-tech motorbatteri. Hvert batteri er 4S 4500mah 25c-50c discharge. Har brukt flere forskjellige nano-tech batteri, og har nå på angelen 56 turer med 6S 4000mah og den har avvik på 0,007 i følge robbe ladderen. Til trening tenker jeg dette holder.

    Har ett sett Hyperion EX G3 8s 5000mah med 45c som rcpro anbefalte med flyet.

    Kunne tenkt meg 2-3 sett med kvalitets batteri men er litt usikker på hva man bør velge. Noen som har noen erfaringer å komme med?

    Motor og Esc er: HACKER C50-14L og BRUSHLESS SPIN 099 OPTO JETI/HACKER.

    Håpet er at man blir nok god til å delta i Nordic på slutten av sesongen.

    EDIT:

    Dette ble kanskje en dobbel post med (MFN) ModellflyNytt.no . Det er kanskje det samme om det er 10S eller 8S?
    Last edited by Espen Kristensen; 24-05-12, 21:13.

    Espen Kristensen

  • #2
    Jeg hadde ikke giddet kjøpe flere sett, du har 7stk 8s batteripakker og alle burde funke som gull. Du trenger neppe 5A for å komme deg gjennom Nordic.
    Anders Eiebakke
    90078513

    Comment


    • #3
      Originally posted by bjeff View Post
      Jeg hadde ikke giddet kjøpe flere sett, du har 7stk 8s batteripakker og alle burde funke som gull. Du trenger neppe 5A for å komme deg gjennom Nordic.
      Kanskje bedre å bruke pengene på en ekstra ladder så man får masse trening.

      Espen Kristensen

      Comment


      • #4
        Originally posted by Espen Kristensen View Post
        Kanskje bedre å bruke pengene på en ekstra ladder så man får masse trening.
        Det tror jeg også!
        Futaba T8FG-S
        Noen planker og noen visper

        Comment

        Working...
        X