Announcement

Collapse
No announcement yet.

TT Mini Titan V2 FBL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by ragge1 View Post
    veldigt bra Truls
    ner kommer du til Bergen , tar med deg allt hehe
    lurte på om det finns en tip batteri stopper så du ikke får batterier bort i motor , har sett det finns en modd på gaui X5 kanske finns også før mini titan

    Heisann! Kommer til Bergen om ca 3 uker! Skal ta med iallefall ett heli da!

    Jeg tror ikke det er noen stor sak å lage til en slik plate. For min del tror jeg ikke det vil være et problem, da batteriet mitt må litt frem for å få rett CG.

    Her er en film jeg filmet med GoPro'en! Dette var flight nr. 2 så ikke mye å skryte av. Hadde også feil baklokk på kameraet så det er nesten ikke lyd på filmen..

    Comment


    • #17
      Har fått noen flere turer på denne nå og må si jeg er veldig fornøyd med denne lille tassen. Har nok en 30-40 turer totalt. Jeg tror alt av små heli i dag med gode servoer, kraftig motor og en bra flybarless gyro fungerer veldig bra. Jeg har "lært" meg to nye ting med denne og det er nose in inverted og litt baklengsflyging opp ned. Virkelig gøy å slippe seg litt løs med noe som ikke koster all verden. 10 turer med denne og så fly 700 var også en spesiell opplevelse.


      Mye moro per krone iallefall

      Comment


      • #18
        Har nå flydd denne en god del og det er jo gøy det, men veldig smått! Jeg har registerert at feks Protos 450 har stretch kit og Compass kommer nå med en Warp 360 med 360mm blader så i 450 verden virker det som det er den nye trenden og veien å gå.

        Jeg kom tilfeldigvis over Mini Titan V2 E360 Conversion Kit manualen på Thunder Tiger sine sider. Dette kittet innebærer lengre torque tube, 360mm karbonblader og litt større canopy for plass til litt større batteri. Dette er kjærkomment da min canopy er litt for liten til 6S batteriene mine.

        Nå venter jeg i spenning når dette kittet blir sluppet! Har ikke funnet noe om dette andre steder og jeg håper dette kommer snart til salgs! Det hadde vært gøy..


        Ser forresten ikke ut som det er mange andre som har dette heliet. Er det bare meg her inne eller??

        Comment


        • #19
          kommer du å convertera mini'en

          men men W360 då
          Goblin 700 : vbar 5,3 pro
          Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

          HD 500 Cell : brain2

          DX9

          Comment


          • #20
            Originally posted by ragge1 View Post
            kommer du å convertera mini'en

            men men W360 då

            Vet ikke jeg! Forandrer mening like ofte som jeg bytter bukser! Kanskje det blir en warp 360 en dag når den blir tilgjengelig. Synest egentlig torque tube er noe dritt på disse små rakkerne..

            Comment


            • #21
              Har nå bestilt E360 conversion kit for å kunne fly den på 360mm blader. Med i kittet følger det med større canopy for å få bedre plass til batteri Dette gleder jeg meg til å teste!!

              Comment

              Working...
              X