Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva slags innmat i en F3A modell?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Lorenz mente det holdt lenge med 1350 men man måtte sette inn en liten treplate, valgte å gå for 1257 (samme som på rudder) så er det bare å sette inn, er ikke så mye ekstra vekt.

    Regner med å få betalings info i morgen og da er det gjort....

    Bare, Bryter, servokabler, driv og mottaker batteri igjen.
    Stian Håvak (82)
    Fly low or crash trying!

    MFN @ Facebook - Like!

    Comment


    • #17
      Hei Stian,
      Det skulle bare én konkurranse til på Vingtor for å få meg hektet også. Vil anbefale å ha en relativt nøyaktig vekt på byggebordet. Vei alt som skal inn i modellen. Du vil bli overrasket av hvor mye skruer og kabler veier. Dopapir er fint å tørke bort unødvendig mye epoxy. Jo lettere du klarer å bygge modellen jo større og billigere/tyngre batterier kan du bruke.

      Henning

      Comment


      • #18
        Originally posted by Balsahøvel View Post
        Hei Stian,
        Det skulle bare én konkurranse til på Vingtor for å få meg hektet også. Vil anbefale å ha en relativt nøyaktig vekt på byggebordet. Vei alt som skal inn i modellen. Du vil bli overrasket av hvor mye skruer og kabler veier. Dopapir er fint å tørke bort unødvendig mye epoxy. Jo lettere du klarer å bygge modellen jo større og billigere/tyngre batterier kan du bruke.

        Henning
        Takk for tips Henning!

        Er spent på hvor mye jobb som er igjen, skal være ganske så ARF. Må bare finne meg et design jeg liker og planlegge lakking. Bestiller med dekal-kit om jeg ikke tar lakkingen med det første.
        Stian Håvak (82)
        Fly low or crash trying!

        MFN @ Facebook - Like!

        Comment

        Working...
        X