Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klubber i Oslo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Klubber i Oslo

    Hei!

    Har drevet med modelflyvning på egenhånd det siste året. Har stort sett flydd på voldsløkka. Er få av vennene mine som driver med det, så jeg tenkte det var på tide å melde seg inn i en klubb for å møte noen andre som også driver med dette.

    Hvilke klubber passer for meg? Jeg flyr elektro, alt fra seilfly til raskere og litt større typer. Jeg bor på majorstua.

    Burde jeg melde meg inn i norsk luftsportforbund? Har skjønt at hvis jeg gjør det så får jeg automatisk forsikring?

    Takker for svar

  • #2
    Hei Eaztah,

    Velkommen til forumet
    Jeg holder til i Vingtor RC Club som ligger i Ås/Vestby, ca 30 min fra Oslo.
    Jeg er rimelig fersk i klubben ennå, men virker som det er en aktiv klubb med mange forskjellige modeller.
    Se på hjemmesiden vår: Vingtor RC Club

    For å bli medlem hos Vingtor, så må man melde seg inn i Norges luftsportsforbund og da inngår også forsikringer.
    Det koster 970,- pr år å være medlem.
    Last edited by hassajo; 06-06-12, 19:30.
    ---
    Mvh
    Hasse Andre Ruud
    Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

    Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

    Comment


    • #3
      Vingtor er overlegent best i Oslo-regionen dersom du vil utvikle deg som motorpilot. Stripa vår ligger i Vestby, her: https://maps.google.no/maps?f=d&sour....11898,0.11326 . Hos oss finner du folk som slapper av etter jobb med upretensiøs koseflyging, skalaentusiaster og rå konkurransepiloter. Nye og gamle piloter, alle er like velkomne. Når det gjelder seilfly, så er Cirrus best. Sistnevnte holder til i Spydeberg. Begge klubbene er organisert i NLF. Forsikringen gjelder også dersom du flyr feks på Ekeberg og bruker huet.
      Last edited by bjeff; 06-06-12, 18:47.
      Anders Eiebakke
      90078513

      Comment


      • #4
        Takk for raske tilbakemeldinger. Da ser det ut som om jeg melder meg inn i Vingtor

        Comment


        • #5
          Velkommen
          Espen Kvien
          Gruppeleder F3A
          Vingtor RC Club
          f3a.norge@gmail.com

          Mange fly og mye moro

          Comment


          • #7
            Asker Modellklubb » Velkommen til Asker Modellklubb
            Thomas Kristensen (30)
            Oslo, Grefsen

            Radio: Spektrum DX6i & DX8
            Ultra Micro: Mange forskjellige
            Foamies: RC Tiger Star EPP 3D, Telink Yak 55 EPP, RCF Edge 540 800mm, PZ P-47 Thunderbolt, HobbyKing FunFighter RareBear
            Balsa: Above All Extra 300 SHP 47", JR Supra .40 <under bygging>

            Comment

            Working...
            X