Announcement

Collapse
No announcement yet.

Propell til FMS Cessna 182

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Ofly61 View Post
    Litt "off topic"

    Krigsfugler skal flys! Start med noe smått og billig (trenger ikke vere stygge).
    Sjekk Kyosho/Art Tech sine, de trenger litt mod (mere motor kraft og mindre vekt)
    men ellers ok. Krigsfugler har ror alt annet er fake ...

    Har følgende propell krigsfugler
    Kyosho (aiRium) Spitfire, Bf.109,
    Art-Tech F4-U, E-flite P-40
    Alfa Model P-47D,
    Jet: Kyosho, A-6 Intruder, F-4 Phantom og F-16
    De tre siste er EDF. A-6 har "noen" skrammer men flyr.
    Litt OT blir det alltid.
    Kan jo ikke starte nye tråder bare for at man har samme interesse heller

    Kyosho Spitfire, Art-Tech F4U og Alfa P-47 hadde jeg ikke hatt noen problemer med å hatt i lufta jeg heller.
    Mitt personlige problem, er at P-51 Miss America er FOR lekker
    Hun har former, fasonger og farger som gjør at jeg heller hadde kjøpt bare fuselage til utstilling

    Tydelig at du har minst like stor sans for krigsfugler som jeg har - gledelig
    HSP Brontosaurus 1/10 - HSP Brontosaurus PRO 1/10 - Turnigy Desert Racing Buggy 1/10 - Turnigy Trailblazer 1/8 - Art-Tech WingDragon (missing in action) - FMS Cessna 182 Sky Trainer - Lanyu Cessna Mini Trainer - TechOne Spirit EPP - EPO Yak 54 50EP ARF - HK Atom Mini Glider - HK Bixler - WLToys v911.

    Comment


    • #17
      Siden du er så glad i krigsfugler så tenkte jeg å vise deg min stolthet.
      En ESM Spitfire. Tror du jeg er nervøs når jeg flyr denne eller?
      Attached Files
      Stig-Arne Isaksen

      Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
      Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
      Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

      Comment


      • #18
        Ikke pokker om jeg hadde tatt over spakene.!
        Misunnelig er jeg nesten ikke

        Det var rett å slett griselekkert.!
        Små detaljer her og der, som gjør at det ser ut som ekte Spitfire som nettopp har landet..........
        Så naturtro at det ser ut som det har vært noen runder i krigen.........
        Forstår virkelig at du er meget stolt av denne fuglen - og det har du all grunn til å være.!

        Tusen takk for at du delte denne herligheten med meg
        PS: om den noen gang skal selges, husk på meg
        HSP Brontosaurus 1/10 - HSP Brontosaurus PRO 1/10 - Turnigy Desert Racing Buggy 1/10 - Turnigy Trailblazer 1/8 - Art-Tech WingDragon (missing in action) - FMS Cessna 182 Sky Trainer - Lanyu Cessna Mini Trainer - TechOne Spirit EPP - EPO Yak 54 50EP ARF - HK Atom Mini Glider - HK Bixler - WLToys v911.

        Comment


        • #19
          Et par snutter av maskina!



          Stig-Arne Isaksen

          Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
          Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
          Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

          Comment


          • #20
            And it sounds great to
            Hva slags motor har du i den.?
            HSP Brontosaurus 1/10 - HSP Brontosaurus PRO 1/10 - Turnigy Desert Racing Buggy 1/10 - Turnigy Trailblazer 1/8 - Art-Tech WingDragon (missing in action) - FMS Cessna 182 Sky Trainer - Lanyu Cessna Mini Trainer - TechOne Spirit EPP - EPO Yak 54 50EP ARF - HK Atom Mini Glider - HK Bixler - WLToys v911.

            Comment


            • #21
              På videoene er det en Turnigy motor,men jeg har bytta til en Axi 5330/24 med castle creations ICE HV160A ESC.Har ennå ikke flydd med den nye motoren siden jeg knærta firebladeren til 800 spenn på en noseover på stripa! Grrr...shit happens!Blir vel å fly den med en to-blader i sommer.
              Stig-Arne Isaksen

              Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
              Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
              Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

              Comment


              • #22
                La merke til at den var veldig lett i nebbet på taxing-snutten.
                Er helt konge med firebladers da
                Men til den prisen, så skjønner jeg veldig godt at du kjører tobladers.
                Virker som om du har lagt sjelen din i denne krigsfulgen, så ta veldig godt vare på den.!

                PS: abonnerer på youtuben din nå, så det er bare å pøse på med snutter
                HSP Brontosaurus 1/10 - HSP Brontosaurus PRO 1/10 - Turnigy Desert Racing Buggy 1/10 - Turnigy Trailblazer 1/8 - Art-Tech WingDragon (missing in action) - FMS Cessna 182 Sky Trainer - Lanyu Cessna Mini Trainer - TechOne Spirit EPP - EPO Yak 54 50EP ARF - HK Atom Mini Glider - HK Bixler - WLToys v911.

                Comment

                Working...
                X