Announcement

Collapse
No announcement yet.

Idrettsplassen ved IKEA Furuset.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Idrettsplassen ved IKEA Furuset.

    Her er en sammenligning over størrelsen på idrettsplassen ved IKEA Furuset, og området rundt cricketbanen ved Ekeberg.

    Click image for larger version

Name:	Furuset- Ekeberg.jpg
Views:	1
Size:	59.9 KB
ID:	631608
    Bfight 210
    De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
    De Havilland DH 2 skala 1/5,3
    Phoenix RC Club

  • #2
    Hva sier folk og myndigheter, til at det blir fløyet modellfly på Furuset? Jeg har en følelse av at de fleste stedene flyr vi på nåde, og at det er vi som må vike. Hvis det skjer noe annet der. Men publikum er stort sett positive, når de ser elektrofly i lufta.
    Vennlig Hilsen
    Arne Husby

    Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

    Comment


    • #3
      Nok et friareal okupert.

      Da er en god del av gressarealet blitt til Cricketbane ved IKEA Furuset i Oslo.
      Kan bli lite flyving der nå på sommeren da det blir tidlig mørkt om ettermiddagen .
      Ser dårlig ut for baner til Norway Cup også.
      Mulig det kan bli flyging innimellom moské tidene ? Noen som har oversikt ?

      Click image for larger version

Name:	SANY3168.JPG
Views:	1
Size:	143.4 KB
ID:	600926 Click image for larger version

Name:	SANY3167.JPG
Views:	1
Size:	117.1 KB
ID:	600927
      Bfight 210
      De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
      De Havilland DH 2 skala 1/5,3
      Phoenix RC Club

      Comment


      • #4
        Kutt ut rasistiske utspill som "...Kan bli lite flyving der nå på sommeren da det blir tidlig mørkt om ettermiddagen . "

        Og dersom du ikke er komplett nedsnødd, så kan du sikkert forestille deg at de fleste cricketspillere ikke gidder å gå i moskeen 5 ganger om dagen. Det gjør de aller færreste muslimer her i byen. Faktisk de færreste i hele verden. Forøvrig er det ikke bare muslimer som spiller cricket, jeg kjenner flere indere og tamiler som ikke er muslimer og som spiller cricket. Så regn med at det blir cricket i 10 timer når de først setter i gang, og trøst deg med at det gjør de ikke så ofte.

        Forøvrig burde du være glad for at det kommer en smal rullebane der, slik som på sletta. Da kan du jo få trent på å sikte på stripa.

        Helt til slutt; Den eneste kødden jeg har møtt oppe på sletta som har prøvd å jage meg bort, var en hvit skotte som påsto at jeg ødela stripa. Synd for han at han kom sammen med en delegasjon fra kommunen som sa at jeg hadde rett; det er et friareale og det er vi alle sammen som eier grunnen.
        Anders Eiebakke
        90078513

        Comment


        • #5
          Regnet med å få en kommentar fra deg

          Sånn den er laget nå, så er det en treklynge i vestre ende, så den kan bare brukes til å lande og ta av mot øst. Får som regel sidevind, da det for det meste blåser fra nord der. Men den egner seg godt som helipad har jeg testet ut før den ble tatt i bruk.
          Bfight 210
          De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
          De Havilland DH 2 skala 1/5,3
          Phoenix RC Club

          Comment

          Working...
          X