Announcement

Collapse
No announcement yet.

F3A : Lowland cup i Nedeland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • F3A : Lowland cup i Nedeland

    Heisann!
    Henning Jorkjenn og undertegnede er nå i Nederland for å delta i helgens World-cup stevne i F3A. Jeg skal forsøke å oppdatere blog'en min på : Ola Fremming
    Ola
    Last edited by ofremmi; 22-06-12, 09:40.
    www.ofremmi.info

  • #2
    Lykke til Ola og Henning da får vi andre kjempe om edelt metall på Løten Cup
    Espen Kvien
    Gruppeleder F3A
    Vingtor RC Club
    f3a.norge@gmail.com

    Mange fly og mye moro

    Comment


    • #3
      Da er vi i gang, i friske forhold. Kraftig og turbulent vind på skrå ut fra venstre. Første tur for ola gikk ok, vi får se hva det holder til start nr 1 er skjeldent en fordel. Henning skal opp om en halv times tid. Kun en med vibrasjonsmotor!
      Første omgang er ferdig, Henning 22., Ola 7.
      Last edited by ofremmi; 23-06-12, 13:03. Reason: oppdatering
      www.ofremmi.info

      Comment


      • #4
        Stå på!
        p.s. hadde vært veldig interessant om du gjorde en ny servotest, med dagens servoer!
        Futaba T8FG-S
        Noen planker og noen visper

        Comment


        • #5
          Originally posted by troasb View Post
          Stå på!
          p.s. hadde vært veldig interessant om du gjorde en ny servotest, med dagens servoer!
          Takk !
          Har lagt ut noen her om dagen, men det er selvfølgelig kun servoer som jeg har kjøpt selv. Jeg kan liksom ikke kjøpe alt mulig bare for å teste
          www.ofremmi.info

          Comment


          • #6
            Omgang to er ferdig, og begge nordmennene gjorde det bedre. Sammenlagt ligger vi nå på hhv 4. Og 18. Etter planen skal det i morgen flys en 3. omgang pluss en finale med de 10 beste etter de 3 innledende omgangene, men det er meldt dårlig vær så vi får se hva vi får tid til.
            www.ofremmi.info

            Comment


            • #7
              Stå på Ola og Henning!


              Sendt from talatuten
              Stian Håvak (82)
              Fly low or crash trying!

              MFN @ Facebook - Like!

              Comment


              • #8
                Hva ble resultatet? Her venter vi i spenning. Og vi vil ha bilder, bortskjemte.
                Anders Eiebakke
                90078513

                Comment


                • #9
                  Regn gjorde at det ble med tre omganger, ingen finale. Henning ente på 20. plass,Ola på 6. Skal rapportere med bilder etc. når jeg kommer hjem, sitter nå på et hotell i Flensburg og tafser på HTC'en.
                  www.ofremmi.info

                  Comment


                  • #10
                    Godt flydd! Venter også spent på bilder og film

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ofremmi View Post
                      Takk !
                      Har lagt ut noen her om dagen, men det er selvfølgelig kun servoer som jeg har kjøpt selv. Jeg kan liksom ikke kjøpe alt mulig bare for å teste
                      Nei, klar du ikke kan kjøpe alt mulig for å teste. Men ville ikke forhandlere/importører kunne ha interesse av dette da, så kunne du få servoer til test uten å måtte kjøpe dem.
                      Futaba T8FG-S
                      Noen planker og noen visper

                      Comment


                      • #12
                        Hei igjen
                        Da har jeg fått lagt ut en liten rapport på mine sider : Lowland Cup 2012
                        Resultatliste og bilder, ingen film (det er nok stress med bilder)
                        www.ofremmi.info

                        Comment


                        • #13
                          Der var det noen interessante konstruksjoner; Manfred Greves med opptrekkbart understell er vel en egenkonstruksjon? Og Peter Haases "Progress 3" var også meget spesiell Hva bruker han med Opium´en flaps til, inngang til spinn?
                          Anders Eiebakke
                          90078513

                          Comment

                          Working...
                          X