Announcement

Collapse
No announcement yet.

Motor stopper ved full throttle ELEKTRO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Quadrocopter View Post
    TS så ville jeg ha klaget til dem å bedt om en ny.
    Problemet der, er at TS har gått vekk frå Børsteløs oppsett, til børste oppsett med NiMh batteri.

    Du kan sjå dei nye specsa her: AT-6 Texan EPO Mini 2,4GHz RTF - ThrottleStore.Com


    Comment


    • #17
      Hvis du vil prøve å få det å fungere, prøv en prop med én tomme mindre diameter og samme stigning.
      Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
      Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

      Comment


      • #18
        Originally posted by Fensone View Post
        Problemet der, er at TS har gått vekk frå Børsteløs oppsett, til børste oppsett med NiMh batteri.

        Du kan sjå dei nye specsa her: AT-6 Texan EPO Mini 2,4GHz RTF - ThrottleStore.Com
        Feil programmert ESC du må sette den fra LiPo til Nihm

        Programmering av ESC via radio.

        NB! Legg Nihm på hylla og kjøp LiPo. Jeg ville ikke kjøpt LiPo hos TS...

        Comment


        • #19
          Flyet er oppsett med LiPo, børsteløs og umarkert ESC (garantert for LiPo) fra TS (alt er stock, det er ikkje noko som er forandra).
          Det er nok den tidligere versjonen eg har, før Nihm dukket opp på flyet.

          Nihm har eg heller aldri hatt.


          Comment


          • #20
            Har du en annen ESC liggende.? Hvis ikke så ta kontakt med TS og forklar problemet.
            De tar alle problemer seriøst og løser det på en elegant og rask måte.
            HSP Brontosaurus 1/10 - HSP Brontosaurus PRO 1/10 - Turnigy Desert Racing Buggy 1/10 - Turnigy Trailblazer 1/8 - Art-Tech WingDragon (missing in action) - FMS Cessna 182 Sky Trainer - Lanyu Cessna Mini Trainer - TechOne Spirit EPP - EPO Yak 54 50EP ARF - HK Atom Mini Glider - HK Bixler - WLToys v911.

            Comment

            Working...
            X