Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilke "billig"lipo batterier har dere best erfaring med?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilke "billig"lipo batterier har dere best erfaring med?

    Hei.Hvilke billigbatterier har dere best erfaring med? f.eks fra Hobbyking?Prøvd endel nanotech fra de, men er ikke så fornøyd med de. Noen anbefaler Rhino og noen Zippy...? Hvilke batterier anbefaler dere til en t-rex 600?

  • #2
    Jeg har en del zippy 6s3000 og 6s5000 alle fungerer bra og er perfekt balanserte og kun et av 12 har blåst seg opp. Noen av de er 2 år fungerer greit nok fremdeles Har også en del nano tech 4s batteri som også har bra med futt men 2 av 4 4s2200 tok raskt kvelden så foreløpig er jeg litt skeptisk til de. Kjøpte nylig 3 stk 4s5000 nano tech og de funker bra så langt..

    Ellers skal det sies at jeg ikke har erfaring med noe dyre greier. Ser dog ikke helt poenget med å kjøpe svindyre pakker til 5x prisen. Det kan umulig ha så mye å si for min flystil. Tror forskjellen kan være noe sånn som 15 vs 30% nitro. Ergo ganske liten

    Også verdt å nevne at på en trex 600 settes det større krav til batteriene dersom du flyr på 6s enn 12s. Jeg har bare 12s batterier så per i dag belastes ikke de så hardt..

    Comment

    Working...
    X