Announcement

Collapse
No announcement yet.

STM-Beaver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: STM-Beaver

    Fikk splitter ny funcub for 1300 kr motor og all elektronikk var nytt. Minus mottaker. Dette var på rcmarked. Følge med der, ligger titt og ofte funcubbs der, men vær rask, de går kjapt!

    Comment


    • #17
      Takk for tipset

      Comment


      • #18
        Til dere som har funcub, hvordan sitter hjula festet til flyet? Sitter de skrudd fast i kroppen?

        Comment


        • #19
          de blir tredd inn i ett spor på en plastbrakett og festa med en skrue. veldig lettvint.
          må dog få si att jeg hadde jomfru på en beaver idag, og den satt som ett skudd i fingra. jeg har også funcuben, og jeg synes begge modellene er lette og fine og fly, funcuben har jeg også testa med flottører, som gikk kjempefint.
          når det er sagt...............jeg syns beaver`n er fin og jeg da.

          Comment


          • #20
            Re: STM-Beaver

            Originally posted by koda View Post
            Til dere som har funcub, hvordan sitter hjula festet til flyet? Sitter de skrudd fast i kroppen?
            Slik JetAttachment browser: IMGP1514.jpg by Bajora - RC Groups

            Comment


            • #21
              Den løsningen så veldig lettvin ut, men tålet sikkert litt. Ja beaveren er veldig fin, men likte godt funcuben å jeg da.

              Comment


              • #22
                Når man kjøper den rr pakken, kommer den da nesten ferdig montert? Ferdig skåret ut flaps?

                Comment


                • #23
                  Remaining work: Install the pre-fabricated undercarriage and tailplane, apply the decals, fit receiver and battery, check everything, and go fly!
                  Sitat fra produktbesrivelsen.

                  Comment


                  • #24
                    Sett noen videor av flyet, å ser om det flyr veldig stødig å fint. Ser også ut som landings understellet tåler mye.

                    Comment


                    • #25
                      Tror ikke du kommer til å angre uansett hvilken av disse to modellene du velger. Cub`n er nok bittelitt lettere å fly, imo.

                      Comment


                      • #26
                        Blir nok gån for funcub. Litt mer muligheter når man skl ta av og lande

                        Comment

                        Working...
                        X