Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goblin 770 16S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Vi får vel tids nok se de så litt tullete diskusjon egentlig, men det er vel ingen fornuft i noe av det vi driver med uansett så hvorfor ikke Jeg snublet i allefall over et par andre bilder med blandt annet 770 ved siden av 700. For meg så ser det ut som forskjellen i størrelse er minimal på de to, selv om 770'en sikkert vil virke stor pga den lange kraftige halen. 700'en er vel heller ikke noe utpreget stort heli så nei, jeg har vanskelig for å se for meg Goblin 770 som noe monster hva størreslen angår.

    Click image for larger version

Name:	770vs700vs630vs500.jpg
Views:	2
Size:	246.5 KB
ID:	593543Click image for larger version

Name:	770vs700.jpg
Views:	1
Size:	50.3 KB
ID:	593544
    arhennie

    MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
    http://hadelandmfk.no/
    www.henniehobby.no/arne

    Comment


    • #32
      Jeg er litt spent på om 800 heliene som klasse kommer til å være suksess eller ikke.. Begynner å bli både stort og dyrt
      Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

      Comment


      • #33
        kule bilder, er spent på å se den "in person" har jo noe med linjer osv hvordan man oppfatter ting, tror jeg skal slite litt med å bruke min klassiske "jeg så den ikke" excuse fremover..

        Comment


        • #34
          Originally posted by Brumm View Post
          Jeg er litt spent på om 800 heliene som klasse kommer til å være suksess eller ikke.. Begynner å bli både stort og dyrt
          align 800 er skikkelig bleh, kjedelig.

          og logo sin 800 er sykt dyr, og finnes vel ikke batterier egentlig i dag til å dra det, motor tror jeg man skulle kunne kastet sammen, shiten burde jo flydd på 24s 2650 typ.

          Comment


          • #35
            Jeg synes ikke Logo 800 er spesielt dyr egentlig når man ser på hva som er med av utstyr i comboen. At det ikke finnes batterier og motor til å fly det er jo tull. Bare se hva Kyle Dahl får til med den. Jeg synes det ser ut til å funke jævlig bra rett og slett. Jeg tok en video av kjellkr her på forumet da han hadde xxtreme i våres. Jeg synes det fungerte rimelig bra og jeg...

            arhennie

            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
            http://hadelandmfk.no/
            www.henniehobby.no/arne

            Comment


            • #36
              Goblin 770 16S

              Originally posted by andersand View Post
              align 800 er skikkelig bleh, kjedelig.
              Hvorfor det? Fordi det er Align?

              Er et rimelig heftig heli dette og. Og for 1799 dollar (+ frak og moms) fås denne som super-combo. Kan ikke skjønne annet enn at det er stor moro for penga - om man vil ha et så svært heli da. Foreløpig er Rave nok for meg....
              Kristian Westgård
              Nittedal

              Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


              Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
              — Neil Armstrong

              Comment


              • #37
                Originally posted by kristianwest View Post
                Hvorfor det? Fordi det er Align?

                Er et rimelig heftig heli dette og. Og for 1799 dollar (+ frak og moms) fås denne som super-combo. Kan ikke skjønne annet enn at det er stor moro for penga - om man vil ha et så svært heli da. Foreløpig er Rave nok for meg....
                Aner ikke, den bare "snakker" ikke til meg
                Har jo flere aligns fra før, .. så er ikke at jeg hater merke, heli samlingen min er jo om noe mildt sagt spredt på mange merker.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Brumm View Post
                  Jeg er litt spent på om 800 heliene som klasse kommer til å være suksess eller ikke.. Begynner å bli både stort og dyrt

                  Jeg tror fremdeles 600 size er det ultimate for mange, men 700 for de som har lyst på noe ikke alle andre har. Jeg tror samtidig at 700 er den nye 600 om et par år, og at da blir 800 det som i dag er som 700. Mao, prisene går ned, størrelsen går opp. Eneste som er litt irriterende er at gode lipobatterier fortsatt koster flesk! Som Jotto nevnte enten her eller på Helifreak så ser det nesten ut som lipotrenden til dels er på veg oppover igjen prismessig.

                  Er forøvrig enig i Arhennie sine utsagn om at Goblin 770 ikke er en ekte 800. Litt det samme som at Logo 600SE ikke er fullverdig 700, selv om den kan svinge 700mm blader. At 6HV er like liten som 500 er bare tull. Den er lav, ja, men mye bredere, mye lenger og svinger 620 blader kontra 425 blader.... Jeg har hatt begge lenge og det er vanvittig stor forskjeller på de to.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Trulsen View Post
                    At 6HV er like liten som 500 er bare tull. Den er lav, ja, men mye bredere, mye lenger og svinger 620 blader kontra 425 blader.... Jeg har hatt begge lenge og det er vanvittig stor forskjeller på de to.
                    setter man de på bakken og legger seg på magen, er rotorhøyden ganske lik, er det jeg mener, de flyr jo ikke likt i det hele tatt, og halen er jo uendelig mye lenger og ting er større på 6hv, men setter man den ved siden av en 550 trex f.eks. er den jo veldig lav. er jo overpowerd morsom kjerre, min 6hv får re-maiden i helgen med 4035-560 og 120A esc.... burde jo klare få fart på 620 bladene, ikke at org motoren sleit. Hadde uten tvil kjøpt din 6hv om den hadde vært tilsalgs etter krasjen.. sykt bra pris + fet canopy.

                    logo har jo sin 700 ute snart, så de er vel også enige om at 600SE ikke var en 700

                    Comment


                    • #40
                      770,700,630,500
                      Last edited by andersand; 08-10-12, 10:24.

                      Comment


                      • #41
                        vill har 500
                        Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                        Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                        HD 500 Cell : brain2

                        DX9

                        Comment


                        • #42
                          Jeg tror faktisk jeg hadde valgt 630 av den familien der. Billigst, flyr best på rimelig elektronikk, koster halvparten av 770 OG er omtrent like stor Samt billigst å krasje!

                          Comment


                          • #43
                            Vurderer Gjøre 700en om til 630 neste gang den går i bakken faktisk, bare for å prøve det, men jeg vil brukt samme motor, esc og servoer, uavhengig av 630, og 700, så prisforskjellen på de 2 er ikke så stor, men 3700-4000mah pakker istedenfor 4500 bare.

                            630'en er jo en stoooor 600 skal sies.

                            Comment


                            • #44
                              kan ikke være lenge til, sab lekker jo bilder og video som helter



                              Comment


                              • #45
                                mr KE hadde maiden på sin nye 800E i dag, prøvde både 5000 65c og 4500 35c på den, den kan faktisk 3d den også gitt så får trekke tilbake statement, den var faktisk kul! synes canopyen er litt lang/rar, men kul var den! SVÆÆÆææææææÆÆÆÆÆR,


                                ellers så slipper stadig SAB info, hodet er jo ferdig og klar for shipping, canopy osv... så hvorfor de ikke slipper aner jeg ikke, siste sladder sier slutten av mnd..

                                Comment

                                Working...
                                X