Announcement

Collapse
No announcement yet.

Phoenix Mustang P51D 50cc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva med fett med grafitt? Det funker jo på heli i 20 blå.
    Propellen skal være på toppen!
    Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

    Comment


    • Originally posted by bjornal View Post
      Hva med fett med grafitt? Det funker jo på heli i 20 blå.
      Sikkert ikke dumt det. Jeg har som sagt ikke noe erfaringer med dette enda og håper ising ikke blir noe prob. Men skal ha det i bakhodet hvis det skulle skje
      Ole Kr Follstad

      BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
      PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
      EF Extra 300 60"
      EF Extra 300 104" Eme120
      GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
      ESM Bearcat, NGH 38cc
      Phoenix p51D Mustang, Dle55
      Phoenix K8b, 1:2,5 6m
      Hangar 9 Piper cub 1\4
      Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

      Comment


      • Fløy en hel lørdag på Hamar i -17 og det var ikke noe som helst problem med ising noen plass.
        Hadde ikke opptrekkbart, men det var ikke noe nevneverdig frost noen plass..

        Men jeg lurer på om ikke det var en del som sleit med forgasserising den dagen
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • Bare for understreke, det er snø/is som spruter fra bakken og opp i mekanikken som forårsaker at mekanikken/gjengene fryser og stopper på vei inn, har vel ikke merket at det kun er frosten som gjør at de ikke går inn.

          Om det fungerer med div. smøremidler vet jeg ikke men det vi har erfart og konkludert så langt med er at el. retrack ikke var så bra som vi hadde trodde om vinteren. En annen utfordring med el. er om du får deadstick nærme bakken da kan det hende du ikke rekker å få ut hjulene og du er nødt å buklande likevel, dette er selvopplevd i klubben vår med både med Lado og Electron mekanikk.
          - Carf Ultra Lightning m/ATJ220SV (skal i ATJ250 når den er klar for levering)
          - Skymaster Hawk m/ATJ220SV
          - Krill Avanti S m/ATJ220SV
          - Eurofighter m/Behotec 180 Gold


          Comment


          • Har nå fått endel turer på Mustangen min, og må si jeg er veldig fornøyd med denne modellen. Snill som et lam og flyr veldig bra. Modellen har nå fått litt "facelift". Har Kjøpt 4 bladers biela propell, ny aluspinner for 4 bladers er på vei, har satt inn ny skalapilot med servostyrt hode, og skalahjul på understell. Driver nå og tilpasser elektrisk haleretract(eflite). Veldig bra kvalitet på disse eflite retractene. Anbefales.
            Video av retracts her for facebook brukere. Video
            Attached Files
            Last edited by ole.foll; 19-05-15, 01:02.
            Ole Kr Follstad

            BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
            PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
            EF Extra 300 60"
            EF Extra 300 104" Eme120
            GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
            ESM Bearcat, NGH 38cc
            Phoenix p51D Mustang, Dle55
            Phoenix K8b, 1:2,5 6m
            Hangar 9 Piper cub 1\4
            Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

            Comment


            • ____________________________
              Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

              Comment

              Working...
              X