Announcement

Collapse
No announcement yet.

ESC og motor tok fyr.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by anders e View Post
    Jeg har flydd noen år nå, og stort sett bare akro/3d. Men jeg skjønner ikke en dritt av elektro..........eller vil ikke skjønne.
    Men jeg flyr det også. Jeg har kontaktet Elefun og fått dem til å ordne motor og esc til mine fly, og det har alltid funka veldig bra.
    Så om du vil gjøre det på den enkle måten, så send en mail til Knut på Elefun. Garanterer at du får et oppsett som funker knall
    fikk hjelp både her og via lokal klubb... de var veldig enige med valgene her inne
    så vi får prøve det først... økonomisk er det jo en fryd å handle på hobbyking

    Comment


    • #32
      Originally posted by matst View Post
      fikk hjelp både her og via lokal klubb... de var veldig enige med valgene her inne
      så vi får prøve det først... økonomisk er det jo en fryd å handle på hobbyking
      Dette går nok bra, det var bare en ekstra mulighet jeg ville dele med deg
      Informer oss gjerne om hvordan det går fremover.

      Comment


      • #33
        Originally posted by anders e View Post
        Dette går nok bra, det var bare en ekstra mulighet jeg ville dele med deg
        Informer oss gjerne om hvordan det går fremover.
        takker for det
        i'll keep you posted, når jeg får gaver fra hobby king nissen

        Comment


        • #34
          Hk nissen er fin, har yep 3stk 100A med bec på vei, 2stk 45A og 1stk 120A HV... og 1stk 160A ekte yge, som koster ca 3 gangern av alle de forenevnte til sammen.

          Comment


          • #35
            høres ut som vi to gleder oss til postmannen kommer...

            jeg ser forvørig at jeg har skrivi feil på org post... 0:45 sekunder skulle det stå... ikke 1:45 på full spiker på bakken

            Comment


            • #36
              Jeg hadde en EF Extra 58" en gang. På den hadde jeg en Scorpion S 4020-16, 415kV med ESC type Flight Tech 80A. Fløy dette på 2200mAh 6S med Xoar Beachwood 15x8E prop. Motoren er veldig kort så la i mellom noen skiver eller muttere eller hva det var som avstands-stykker for å plassere motor rett i forhold til cowling. Oppsettet funket i allefall veldig bra. Var skikkelig tak i den husker jeg
              arhennie

              MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
              http://hadelandmfk.no/
              www.henniehobby.no/arne

              Comment


              • #37
                Kan med stor glede informere dere om at dette ble ett veldig bra oppsett for min EF Extra 60".

                Det ble ekstremt godt drag i kjærra... måtte ned fra 15x8 til 14x8 propell, selvom testene på hobbyking sa at 15x8 kun dro 65A så dro den faktisk over 80 hos meg, og siden motoren er for 60A så tenkte jeg det var lurt å gå ned til 14x8.... da ble strømtrekket på 61A på full spiker.... produktene som jeg falt ned på var:

                Turnigy dlux 100A SBEC Brushless Speed Ctrl
                Turnigy Aerodrive SK3 - 5045-660kv Brushless

                Flyr dette med 5S oppsett...

                Takk for hjelpa

                Comment

                Working...
                X