Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thumbs down?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Thumbs down?

    Hva betyr det at noen har trykket thumbs down på et innlegg hvor jeg spør en enkelt spørsmål? Mener vedkommende med det å antyde at jeg er kørka dum? I så fall er det lite trivelig å spørre om noe her på forum.
    (MFN) ModellflyNytt.no
    Flisespikkeri er gøy!
    Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
    Dyrøy MFK
    ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
    http://rolv.info

  • #2
    Originally posted by lupus49 View Post
    Hva betyr det at noen har trykket thumbs down på et innlegg hvor jeg spør en enkelt spørsmål? Mener vedkommende med det å antyde at jeg er kørka dum? I så fall er det lite trivelig å spørre om noe her på forum.
    (MFN) ModellflyNytt.no
    Er vel en som har sleiva med musa eller øvd seg på musebruk - hvis jeg ikke tar helt feil så er systemet slik at har man trykt feil så får man ikke rettet det opp igjen...

    Comment


    • #3
      Det er desverre noen som syns det å spørre om ting er helt tåpelig. Det har vært tatt opp her før.
      Xilian gikk jo nesten ut av sitt gode skinn pga folk som mente at folk spurte om så mye dumt. Søk og google sier mange, men skal alle gjøre det så kan vi til slutt bare bruke forumet til å vise hva vi har kjøpt Noen er desverre mye mye bedre enn oss.

      Men han kan også ha trykke feil. Jeg gjorde det en gang, men fikk rettet opp i det med en gang
      Last edited by anders e; 06-10-12, 11:19.

      Comment


      • #4
        På facebook kan man trykke på LIKER. Såvidt jeg vet finnes ingen negativknapp.
        Det er ingen grunn til å ha denne thumbs down-knappen her på forum. Det kunne klare seg med en thumbs up.
        Flisespikkeri er gøy!
        Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
        Dyrøy MFK
        ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
        http://rolv.info

        Comment


        • #5
          tipper feiltrykk fra noen bare, også gjort dette selv en gang før.

          For alt du vet, kan det være en kar som lurte på det samme og gav thumbsup, men klikka for langt til venstre.

          Comment


          • #6
            Kan du ikke sende en PM til han som ha deg tommel ned? Du ser på profilen din hvem avsenderen er.
            Balsa

            Comment


            • #7
              man ser hvem det er hvis man holder musepekeren over der det står -1 ved thumbs down tegnet også.
              Tom Nohr
              Tennisveien 9
              2450 Rena

              Frsky taranis 9+
              Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
              Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
              + diverse små ting

              Comment


              • #8
                Jeg bruker den thumbs up knappen endel. Synes den thumbs down kan fjernes, så slipper vi slike "missforståelser" eller dårlig stemmning. Ingen spørsmål er for dumme! Er vel derfor vi er på dette forumet for å lære og gi tips til andre....
                Ole Kr Follstad

                BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
                PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
                EF Extra 300 60"
                EF Extra 300 104" Eme120
                GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
                ESM Bearcat, NGH 38cc
                Phoenix p51D Mustang, Dle55
                Phoenix K8b, 1:2,5 6m
                Hangar 9 Piper cub 1\4
                Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ole.foll View Post
                  Jeg bruker den thumbs up knappen endel. Synes den thumbs down kan fjernes, så slipper vi slike "missforståelser" eller dårlig stemmning. Ingen spørsmål er for dumme! Er vel derfor vi er på dette forumet for å lære og gi tips til andre....
                  bare et tillegg til det du nevner - egentlig kan begge knappen fjernes - ønsker man å gi cred så er det bare å bruke "Thanks" knappen som vi har gjort i alle år!

                  Mener man at innlegget er "ræva" så skriver man et nytt innlegg å gir uttrykk for det og heller tar en diskusjon der og da.
                  Last edited by Quadrocopter; 06-10-12, 18:00.

                  Comment

                  Working...
                  X