Announcement

Collapse
No announcement yet.

GoPro HERO3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    GoPro HERO3

    Jeg handlet fra Applestore. Bortsett fra at DHL-sjåføren trodde naboen ved navn Tove var meg, gikk alt som smurt. Kameraet funker knall!
    Kristian Westgård
    Nittedal

    Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


    Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
    — Neil Armstrong

    Comment


    • #47
      har testa litt 720@120fps, ProTune. Auto hvitbalanse og ikke noe spotmeter.
      Må innrømme at jeg ikke er veldig imponert, men jeg gjør vel antagelig noe feil?

      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #48
        Ser ut som om kameraet sliter i "lite" lys, fryktelig kornete...

        Comment


        • #49
          GoPro HERO3

          Bestilte en Gopro Hero3 BE fra applestore i går ettermiddag.
          Fikk i løpet av kvelden i går mail fra apple om at nå var pakken sendt og antatt levering ville bli 7. Feb.
          I to tiden i dag ringte sjåføren fra DHL og sa han hadde pakke fra Apple til meg. Snakk om rask levering
          Jan Eric Klausen
          Forus RC Klubb

          Comment


          • #50
            Handla Hero3 Black på Milrab.no til 3.199... Bestilte tirsdag kveld, hentet på posten i går! Gleder meg stort til å teste
            Audun Thinn
            Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

            Comment


            • #51
              jammen trodde jeg 4'ern var på vei, i stedet har det blitt GoPro 3+

              Smaller, lighter, mightier still.
              Capture and share your life’s most meaningful experiences with the HERO3+ Black Edition. 20% smaller and lighter than its best-selling predecessor, it delivers improved image quality and powerful new features geared for versatility and convenience. SuperView™ is a new video mode that captures the world’s most immersive wide angle perspective, while Auto Low Light mode intelligently adjusts frame rate for stunning low-light performance. Combined with 30% longer battery life, 4x faster built-in Wi-Fi and a sharper lens, the HERO3+ Black Edition is the most advanced GoPro yet.
              gopro.com
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #52
                GoPro3+ promo

                Tom I. Arntsen

                Comment


                • #53
                  Ai, nå påstår de den har kun ett sekund forsinkelse på video over til appen på iphone. Da begynner det å bli brukbart til å stille inn kameraet. Hero 3 har fire sekunder og 2 med wifi bakpak ligger på 5.
                  -----------
                  Bengt

                  Comment


                  • #54
                    ja. App på tlf gidder jeg ikke bruke. tar jo en evighet bare å fyre opp
                    Tom I. Arntsen

                    Comment


                    • #55
                      Syntes at appen er grei, selv med forsinkelse. Særlig når man skal justere inn bildet som i denne videoen:



                      Men har hørt om 2 som har fått forstyrrelser og kræsjet flyet, når kamera med wifi på, står for nær mottakeren. Har selv fått forstyrrelser på lyden på opptaket da jeg betjente en kanal på en båt hvor kameraet stod ca 10 cm fra mottaker antennen.
                      Min hjemmeside: http://www.smartweb.no/

                      Per Nilsen
                      Spikkestad

                      Comment


                      • #56
                        Jeg fikk nylig GoPro 3 kamera til gave, og har benyttet Iphone app så langt.. Og kan si at det varierer mellom 0-3 sek forsinkelse på video over til appen på iphone.

                        Noen ganger kan det ta langt tid, men har også opplevd at det overføres så og si direkte..

                        Jeg er ihvertfall meget godt fornøyd så langt, selv om jeg ikke har fått testet det så mye ennå.
                        ---
                        Mvh
                        Hasse Andre Ruud
                        Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

                        Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

                        Comment


                        • #57
                          Ble to krasj på ca 1 min i dag Men det er gøy da...

                          Test nummer to av GoPro Hero3 kamera.. Må si jeg synes det blir bra video ut av dette.. Ser frem mot å utforske andre muligheter etterhvert med kameraet

                          ---
                          Mvh
                          Hasse Andre Ruud
                          Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

                          Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

                          Comment


                          • #58
                            Oppløsningen på GoPro er ikke dårlig men kikkehullseffekten er jo helt uutholdelig....
                            ____________________________
                            Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by affa View Post
                              Oppløsningen på GoPro er ikke dårlig men kikkehullseffekten er jo helt uutholdelig....
                              Det er vel fortsatt mulig å endre dette under innstillinger På 2'ern har jeg mulighet til å sette den på "normal", "medium" og "wide".
                              Skal man filme på lengre avstand enn rundt 10m er min erfaring at den bør stå på normal....
                              Rune Haugen
                              // Asker Modellklubb // IMAC Norge //
                              // Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
                              // Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
                              // http://www.youtube.com/user/gnistjeger //

                              " It's all 100% electric ! "


                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by gnistjeger View Post
                                Det er vel fortsatt mulig å endre dette under innstillinger På 2'ern har jeg mulighet til å sette den på "normal", "medium" og "wide".
                                Skal man filme på lengre avstand enn rundt 10m er min erfaring at den bør stå på normal....
                                Er det mulig ja Det var godt å høre da jeg også irriterte meg litt over dette.. Skal sjekke det ut..
                                ---
                                Mvh
                                Hasse Andre Ruud
                                Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

                                Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

                                Comment

                                Working...
                                X