Announcement

Collapse
No announcement yet.

heli bilder

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Påskesteming på Bamble Modellflyklubb:

    Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1364476013.259396.jpg
Views:	1
Size:	121.1 KB
ID:	599254
    * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

    Comment


    • #62
      Det er lov å fly litt på fjellet også

      Click image for larger version

Name:	DSC_1240.jpg
Views:	1
Size:	109.1 KB
ID:	599257
      ------------------------------------------------------------------------------------------------
      Logo 800 Xxtreme, Goblin 770 x2, Goblin 700, Goblin 500, Trekker, 450
      300X, Cessna 182, Cessna Corvalis. DX18QQ, Jeti DC 16
      ------------------------------------------------------------------------------------------------

      Comment


      • #63
        Påskeidyll i aller høyeste grad
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #64
          Her er en liten filmsnutt fra i dag. RunarSL flyr den gamle 700e'en til andersand. Filmet fra min DJI F550. Videoen viser også helårsstripa til Bamble Modellflyklubb.

          Det er VELDIG close call på slutten, men skriver det på kontoen for "iskald beregning". Forøvrig ikke så lett å se så mye når man får litt avstand og filmer med gopro... Må i alle fall sees i beste oppløsning!

          Falx: det hadde vært hyggelig med besøk! Her kan du fly så stort du bare gidder. Det er litt begrenset hvor lenge stripa på isen holder seg, men helårsstripa får du jo inntrykk av i videoen under.

          * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

          Comment


          • #65
            hvor er det close call? sett den 2-3 ganger uten at jeg ser det ?

            bra film!

            bra å se runar koser seg med bigbird

            tok en tur på hellerud i dag, men tror ikke det var noen som filma noe, var ikke så mye å filme når jeg fløy heller, men god stemning og mye hyggelige folk der!

            Comment


            • #66
              Originally posted by andersand View Post
              hvor er det close call? sett den 2-3 ganger uten at jeg ser det ?

              bra film!

              bra å se runar koser seg med bigbird

              tok en tur på hellerud i dag, men tror ikke det var noen som filma noe, var ikke så mye å filme når jeg fløy heller, men god stemning og mye hyggelige folk der!
              Takker! Får det kanskje ikke så godt frem, men på 4:26 var det to stk som holdt pusten litt ekstra...
              * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

              Comment


              • #67
                aha, gopro vidvinkel, går utifra det var værre på ordentlig, enn det så ut som på film

                Comment


                • #68
                  Originally posted by andersand View Post
                  aha, gopro vidvinkel, går utifra det var værre på ordentlig, enn det så ut som på film
                  Definitivt!

                  Du ser vel nesten terrassen på hytta di forresten... Ser rett ut Rognsfjorden når jeg henger og filmer der!
                  * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

                  Comment


                  • #69
                    sleng på noen FPV briller over tcpip, så kan jeg ned og vårsjekke den!

                    skal nok fly fly/heli på bjørkelangen på lørdag, kanskje ta dere langtur dere også?

                    Comment


                    • #70
                      Click image for larger version

Name:	61_101400912.jpg
Views:	1
Size:	54.7 KB
ID:	599261


                      Mitt nydelige align trex 700 med 800 stretch deler.

                      Til salgs faktiskt for vanvittige 6500,-! (inkluderer 4batteri pakker, 6s 500mah)
                      *nedsatt* STRETCHED T-REX 700E "800" - FINN Torget
                      Startet å fly 11.januar 2013

                      T-REX 700E Stretched kit +800blader
                      Blade Mcpx Bl
                      Phoenix v4

                      X: T-REX 450 Pro Flybar

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Kjetil B View Post
                        Her er en liten filmsnutt fra i dag. RunarSL flyr den gamle 700e'en til andersand. Filmet fra min DJI F550. Videoen viser også helårsstripa til Bamble Modellflyklubb.

                        Det er VELDIG close call på slutten, men skriver det på kontoen for "iskald beregning". Forøvrig ikke så lett å se så mye når man får litt avstand og filmer med gopro... Må i alle fall sees i beste oppløsning!

                        Falx: det hadde vært hyggelig med besøk! Her kan du fly så stort du bare gidder. Det er litt begrenset hvor lenge stripa på isen holder seg, men helårsstripa får du jo inntrykk av i videoen under.

                        Ser bra ut Kjetil. Får avtale en lørdag/søndag det passer oss begge.
                        Litt vel close der på slutten eller?
                        ------------------------------------------------------------------------------------------------
                        Logo 800 Xxtreme, Goblin 770 x2, Goblin 700, Goblin 500, Trekker, 450
                        300X, Cessna 182, Cessna Corvalis. DX18QQ, Jeti DC 16
                        ------------------------------------------------------------------------------------------------

                        Comment


                        • #72
                          Veldig gøy med 700 og det ble mange turer med 450, 550 og 700 for min del i dag. Vi prøvde en del filming med chase og diverse, men vanskelig å koordinere heli og heksa. Ble bra den som er lagt ut her, på slutten var gimbalen på Djien kanskje 10cm over discen min. Kunne høre at washouten fra propellene slo mot bladene på 700en så var litt for close call kanskje.

                          Det er bare å ta turen og skremme bamblebøndene med litt seriøse bladefarts
                          Vbar Control - Tarot 450 - Goblin 500 - Trex 600N DFC - Goblin 700C - Trex 700N - Logo Xxtreme

                          Comment


                          • #73
                            Fant ut att hav-isen hos svigers er 38 cm tykk, så da fikk jeg en ny stor plass å leke meg med min logo600 på
                            Click image for larger version

Name:	IMG_20130329_134219.jpg
Views:	1
Size:	68.3 KB
ID:	599300
                            Last edited by jonny; 29-03-13, 16:43. Reason: EDIT: Større bilde :)
                            ---------------------------------------------
                            Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
                            Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
                            Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
                            Mikado logo 600 3D Vbar
                            Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by jonny View Post
                              Fant ut att hav-isen hos svigers er 38 cm tykk, så da fikk jeg en ny stor plass å leke meg med min logo600 på
                              Ahh, det bildet der varmer et helihjerte!!

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by jonny View Post
                                Fant ut att hav-isen hos svigers er 38 cm tykk, så da fikk jeg en ny stor plass å leke meg med min logo600 på
                                kult , bra sted å trener autos
                                Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                                Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                                HD 500 Cell : brain2

                                DX9

                                Comment

                                Working...
                                X