Announcement

Collapse
No announcement yet.

Warbirdweekend 2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Vulcan'en er nok ikke klar desverre, men Lancaster, AT-6 og muligens en Hawker Tempest blir med oppover (mangler fortsatt litt maling på Tempest'en). Kommer opp på onsdag ettermiddag

    Comment


    • #62
      Originally posted by affa View Post
      Er nok ikke sikkert det blir noe Jet oppover men er jo litt moro å lage litt ugreie i hverdagen til skalapolitiet vet du

      Er ikke sikker på hva som blir med men ihvertfall Harvard og Hurricane fra meg.
      Håvard kommer ihvertfall med TF FW190 tipper jeg.
      Synes absolutt du skal ta med Hawk'en!!!
      Jeg tenker å fly Formost, og den er jo ikke engang skala...
      Gi skalapolitiet en dram, så tillates nok det meste
      Geir Dyrdal
      Scale Warbirds of Norway

      Comment


      • #63
        Får se om jeg rekker å få flydd meg litt inn på den først.

        Trenger ikke hi dram til skalapolitiet, det klarer de helt utmerket selv :beer:
        ____________________________
        Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

        Comment


        • #64
          Med de fargene der på Hawk'en, så passer den nok best inn her;

          cicus arnardo - Google-søk

          Dont expect, inspect.
          Fun Police everywhere!

          Comment


          • #65
            Haha... Tror jeg kjører trikset til Geir jeg...
            ____________________________
            Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

            Comment


            • #66
              He he! Den satt, tenker jeg!!!

              En mulighet er jo å hive seg rundt med malings-sprøyta i sommerferien, og orden så den blir skikkelig tøff.

              Sånn som dette for eksempel;

              bae hawk - Google-søk
              Dont expect, inspect.
              Fun Police everywhere!

              Comment


              • #67
                Originally posted by affa View Post
                Får se om jeg rekker å få flydd meg litt inn på den først.

                Trenger ikke hi dram til skalapolitiet, det klarer de helt utmerket selv :beer:
                Skalapoliti?? Det blir vel Warbirdskalapoliti ??
                Siden jeg muligens selger Transporteren snakket Alf om å låne en skaphenger. God ide Så kan dere ta med flyene mine i hengeren som dere drar etter bobilen. Deretter henter dere meg på værnes nå jeg ankommer med Norwegian. Smart
                For ta ett oppfriskningskurs så jeg skjønner hva de innfødte sier der oppe.
                Well, Odd slet litt med dialekten min når vi kom hjem fra julebordet også
                Balsa

                Comment


                • #68
                  Jfr. Warbirdskalapolitiet. Her er to av de mest ekstreme som leter etter skalafeil på en Spitfire Mk 24 vinge i en hangar på Duxford

                  Click image for larger version

Name:	IMG_1295 copy.jpg
Views:	1
Size:	58.3 KB
ID:	601668
                  Balsa

                  Comment


                  • #69
                    Lurte å om en Yellow P 38 Lightning på 2,6 m i vs med to Dle 55 med skalaeksos blir vurdert som ei warbird kjerre
                    i trøndelagen. Hvis så, er det en sjanse for at jeg tar meg en tur
                    Svein Erik Riis
                    Ikkje Noko Problem
                    Sent from a Jeti DC 16

                    Comment


                    • #70
                      P38 er langt og godt innafor

                      Bare å ta turen da...
                      ____________________________
                      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                      Comment


                      • #71
                        Ikke bare enkelt dette her for oss ferskinger. Skummelt med det skalapolitiet.
                        Har hørt at de står og lusker i buskene rundt Dombås et sted. Det kan da ikke være mulig.
                        Regner imidlertid med at disse folkene kan smøres slik at jeg passerer med min Spit
                        og Thunderbolt ved hjelp av en liten påskjønnelse i form av noen "warbird items" fra England.

                        Har tenkt å campere i bilen( transporter) og regner med at det skal gå fint.
                        Ser fram til dette og er sikker på at det blir moro. Førstkommende helg
                        er det Flying Legends på Duxford og der blir det å opparbeide den rette
                        stemningen slik at den er på plass i god tid før Warbirdsweekend.

                        Comment


                        • #72
                          Kan garantere og love at spillet i forkant aldri bør skremme noen. Jeg har kun vært der første gang sist år og forholdene er svært gode. Alle aksepteres og alle flyr akkurat det de vil!

                          Også er det vel bare meg og noen få andre (Kwik, Wulf) etc som liker å tyne hverandre litt. Det er god sarkasme som holder oss i live... Samt en god dose modellflyging da
                          ____________________________
                          Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Svein Erik Riis View Post
                            Lurte å om en Yellow P 38 Lightning på 2,6 m i vs med to Dle 55 med skalaeksos blir vurdert som ei warbird kjerre
                            i trøndelagen. Hvis så, er det en sjanse for at jeg tar meg en tur
                            Den blir interessant å se. Må da være nok motorkraft hvertfall
                            Balsa

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by toelarse View Post
                              Ikke bare enkelt dette her for oss ferskinger. Skummelt med det skalapolitiet.
                              Har hørt at de står og lusker i buskene rundt Dombås et sted. Det kan da ikke være mulig.
                              Regner imidlertid med at disse folkene kan smøres slik at jeg passerer med min Spit
                              og Thunderbolt ved hjelp av en liten påskjønnelse i form av noen "warbird items" fra England.
                              Hvis du kommer i kontroll hos Kwik er det lurt med tyske items x I all hemmelighet har han lånt kamonettet til UP og sitter i krysset ved Ulsberg
                              Last edited by Wulf; 07-07-13, 19:47.
                              Balsa

                              Comment


                              • #75
                                Ser ut til at gutta har det rimelig klart, som sagt tidligere, dette tror jeg blir "Best Ever", fritt etter senor Samaranch i 94`. -det blir trangt, men desto mere sosialt......
                                John Arne Sagøy
                                Scale Warbirds of Norway
                                Trønderbataljonen
                                www.scalewarbird.org
                                No guts, no glory

                                Comment

                                Working...
                                X