Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mandags møter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mandags møter

    Vi kan vel kanskje få i gang et slikt møte igjen og. Noen som har ett godt forslag til tema?

  • #2
    Re: Mandags møter

    Se Vampiretråden din. Arbeidet med tilverkingen av konene burde jo være et bra tema.

    Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2
    Olav Moe

    -- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --

    Innholdet i min hangar, sånn ca

    Comment


    • #3
      Jepp det er en god ide. Da kan vi prøve på et slikt før jul, evt rom jul. Vi hørs!

      Comment


      • #4
        Flere og flere i miljøet har etterhvert tilgang på laser-kutter eller CNC fres.
        Hva med et tegnekurs for å lære oss som ikke har slikt litt tegning å benytte dette fantastiske verktøyet. Det er stooor forskjell på hva som er gode og dårlige tegninger. Av og til greit å få noe custom-laget; og kanskje uten å "kaste" vekk hele kvelden til den som er i besittelse av kutteren.

        Tenker på valg av programvare, enkel bruk etc..
        __________________________________________________ ___
        Jørn Kaasbøll
        Scale Warbirds of Norway

        Comment


        • #5
          God ide. Va kan ta utgangspunkt i vampire front og legge litt vekt på tegning i 3D. Høres gøy det syntes jeg.

          Comment


          • #6
            Etter å ha sett mr Veland sin laser i aksjon må jeg jo bare si: Hvorfor i alle dager har ikke TRMFK en slik ? Det er nok flere momenter for det. Men, verktøyet er noe av det mest nyttige jeg har sett.. etter hobbykniv og tape.

            Klart vi er avhengig av folk som kan operere den, og vi kommer nok veldig langt med en bord-fres a'la Bjørn sin også. Den er kanskje også mer robust i forhold til at flere bør kunne bruke den?
            __________________________________________________ ___
            Jørn Kaasbøll
            Scale Warbirds of Norway

            Comment

            Working...
            X