Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vinterhuck 2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by syver View Post
    er i forhandlinger,men ser noe vanskelig ut foreløbig. oppussings dugnad hos svigers......................møkk.......
    Dette er jo egentlig veldig enkelt.
    Hvor glad er du i dama di? Og hvor glad er du i oss?
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #32
      Originally posted by Flyfreaken View Post
      Prata med Xilian i kveld og han ville ha meg til å ta turen oppover. Nå har det seg sånn at jeg jobber den helga (selvfølgelig!! :@ ) men prøver å bytte ei vakt for en dagstur. Når må jeg isåfall si ifra når jeg vet om jeg eventuelt kommer? Kommer jeg opp, blir det kanskje maiden på Dakota'n............
      Ja du får ta turen. Dakotaen må med
      EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
      EF Yak-54. 110"
      EF MXS 83"
      GB Yak-55 2,2m

      Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
      Takk til:
      Autopartner.se
      http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

      Comment


      • #33
        Hei. Vi er en brokete gjeng, som har lyst til å komme for å se på dere fly på lørdagen.
        Når begynner det på lørdagen?
        Er det kiosk salg eller må man ta med kaffe osv selv.
        Og som den nooben jeg er. Hva er egentlig vinterhuck.

        Comment


        • #34
          bare å ta turen det. er dessverre ingen kiosk der vil jeg tro.. vinterhuck er et uformelt treff hvor man bare flyr og har det gøy sammen.. ikke noe stevne eller konkuranse.. men pilotene har en tendens til å strekke strikken lengre og lengre..
          syntes det er like gøy å se på som det er å fly
          carl goldberg ultimate
          DJI S900
          piper pawnie el kjærre


          Futaba 14SG
          diverse epp tjafs
          Per-Egil Furuseth

          Comment


          • #35
            Har dere varmetelt til flya? Begynner å bli litt vinterlige temperaturer
            Terje Egeberg
            "Opp ska det og det får bare virke"


            38% Carf Sukhoi ZDZ 180
            40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
            35% Pilot Extra 330 DLE 120.
            3DHS slick 89" EME 60.
            3DHS Slick 71"

            Comment


            • #36
              Jeg prøvde å bestille overnatting på rica.hotel.hamar@rica.no
              men de hadde aldri hørt noe om noe flytreff

              Er det mulig å få noe hemmelig passord og evt. riktig adresse
              så vi slipper å sove i hengeren?
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #37
                Angående hotell så skal jeg ta meg en tur innom der etter jobb i dag å undersøke.... Så kommer det tilbakemeld i kveld.
                Det vil bli ett litte kiosksalg med brus og kaffe! Event grillpølser hvis folk ønsker.
                Utenom så planlegger vi litt å bite i utenom dette til de som er her å flyr.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Chris.B View Post
                  Angående hotell så skal jeg ta meg en tur innom der etter jobb i dag å undersøke....
                  Hamar Vandrerhjem Vikingeskipet er ett bra sted for overnatting. Du får tilogmed rent sengetøy her også :/ samt frokost til en rimelig penge og prisen da i forhold til hotell er under halvparten skulle jeg tro. Jeg bruker dette stedet når jeg er på Hamar.
                  Dag Øiseth Larsen
                  90187441
                  Pattern is a sport where Your best friends tell you how bad you are flying, and you thank them for it

                  Comment


                  • #39
                    Heisan!!! Da har jeg hvert oppom hotellet å snakka med dem å de hadde ikke lagt det inn på pc`n men det er nå gjort!!
                    Da lyder det MAGISKE kodeordet : "Løten Modellflyklub" å da med følgende priser på 845kr pr enkelt. og 1000kr pr dobbelt.
                    Tanken bak detta med å ta hotell er at dette ligge veldig nærme stripa å så tenkte vi litt på å ha det litt sosialt i hotellbaren på kvelden/natta
                    Da er det fortsatt Rica ollerud hotell for alle som ønsker å forhandsbestille!!!
                    Hvis folk ikke hadde veldig mange sære krav til beliggenhet så skulle dem prøve å samle alle sammen i nærheten av hverandre

                    Comment


                    • #40
                      PS. er basseng på hotellet så da er det bare å stryke badedrakta!!!! :P

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Tertitten View Post
                        Har dere varmetelt til flya? Begynner å bli litt vinterlige temperaturer
                        Redd for at glassfiberen skal sprekke?
                        EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                        EF Yak-54. 110"
                        EF MXS 83"
                        GB Yak-55 2,2m

                        Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                        Takk til:
                        Autopartner.se
                        http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                        Comment


                        • #42
                          Vinterhuck 2013

                          Høhøhø.. *trommesolo*



                          Litt usikkert for min del enda, kanskje bare jeg kjører oppom for å glane litt! Er det ikke slik treedee flyging med hooovring og fjasing det er snakk om da? Hehe..

                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • #43
                            Rica Hotel Hamar Tlf.dir : +47 62 33 25 51 Fax : +47 62 35 02 24 Mobil :+47 90 93 12 36 Email : guri.sjetne@rica.no Scandic - Nordens største hotellkjede | Scandic Hotels - se vår flotte 360 panoramavisning av hotellet Rica Hotels tar hensyn til miljøet og svanemerker hotellene. Følg miljøsertifiseringen på Scandic - Nordens største hotellkjede | Scandic Hotels
                            Tom I. Arntsen

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Kenolang View Post
                              Redd for at glassfiberen skal sprekke?
                              He.he ja......... har jo ingen erfaring med dette i streng kulde
                              Men skal teste litt mer i morgen med -12 så får vi se. Må få litt bedre gange på motor om denne skal bli med til Hamar.
                              Terje Egeberg
                              "Opp ska det og det får bare virke"


                              38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                              40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                              35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                              3DHS slick 89" EME 60.
                              3DHS Slick 71"

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Tertitten View Post
                                He.he ja......... har jo ingen erfaring med dette i streng kulde
                                Men skal teste litt mer i morgen med -12 så får vi se. Må få litt bedre gange på motor om denne skal bli med til Hamar.
                                Har du ikke fått den til å gå enda? Er det noe galt med den?

                                Comment

                                Working...
                                X