Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hobbywing rpm sensor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hobbywing rpm sensor

    Noen som har Hobbywing rpm sensor eller anna type sensor liggende? Skal brukes i IKON FBL.

  • #2
    Originally posted by jste View Post
    Noen som har Hobbywing rpm sensor eller anna type sensor liggende? Skal brukes i IKON FBL.
    gjett hvem som har en hel haug?

    Comment


    • #3
      Hobbywing rpm sensor

      Ole, Dole og Doffen?
      Kristian Westgård
      Nittedal

      Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


      Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
      — Neil Armstrong

      Comment


      • #4
        Originally posted by andersand View Post
        gjett hvem som har en hel haug?
        Hehe... Får jeg kjøpt en av deg tror du? Glemte jo det da jeg bestillte ikon da vettu.

        Comment


        • #5
          Originally posted by jste View Post
          Hehe... Får jeg kjøpt en av deg tror du? Glemte jo det da jeg bestillte ikon da vettu.
          ordner det.. siden du har ikon kan jeg til og med sende med jst-zh 3 pin som jeg brukte 2 mnd å vente på fra ebay, handlet heldigvis en haug av de og. send adresse på pm osv

          Comment


          • #6
            Originally posted by andersand View Post
            ordner det.. siden du har ikon kan jeg til og med sende med jst-zh 3 pin som jeg brukte 2 mnd å vente på fra ebay, handlet heldigvis en haug av de og. send adresse på pm osv
            pm sendt

            Comment


            • #7
              Uhmm... Har du mange sånne?
              Propellen skal være på toppen!
              Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

              Comment


              • #8
                Originally posted by andersand View Post
                gjett hvem som har en hel haug?

                Gjett hvem som kunne tenke seg en til sin nybestillte Ikon (som jeg har hørt rykter om at hadde hatt godt av en rpm sensor)

                Så om det er slik at du har noen til overs, så kommer jeg gjerne på besøk i nabokommunen for å plukke opp en

                Comment


                • #9
                  har kjøpt haug av alt som sagt, og selger for knapper, og frimerker, siden jeg iriterte meg over at det var så vanskelig å skaffe.

                  Comment


                  • #10
                    Sånne folk liker vi

                    har du muligheten til å sende meg adressen din enten som PM eller til kaare.nilsen (at) gmail.com ?
                    Så kan jeg kanskje stikke innom ila helgen ?

                    Comment


                    • #11
                      Har du link på Ebay eller noe for å handle inn det som behøvs? Blir en brain i min fremtidige Goblin 500

                      Comment

                      Working...
                      X