Announcement

Collapse
No announcement yet.

GoPro HD Hero2 på Ebay

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GoPro HD Hero2 på Ebay

    Mulig jeg blir lurt her, men på ebay selges Hero2 til $20, jeg gamblet med 115,- kroner og kjøpte.
    Til og med fri frakt.

    New GoPro HD HERO2 Outdoor Edition Camcorder 1080p Camera 185323000545 | eBay

    Viggo

  • #2
    Selgern har jo masse positiv omtale, men jeg skjønner ikke hvordan han kan selge det så billig..
    Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

    Comment


    • #3
      Man får håpe at dette er US made og ikke en Kina klone.......
      De er flinke til å lage kopier som er 100% lik i alt fra innpakking og innover
      Last edited by Quadrocopter; 28-01-13, 23:11.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Quadrocopter View Post
        Man får håpe at dette er US made og ikke en Kina klone.......
        De er flinke til å lage kopier som er 100% lik i alt fra innpakking og innover
        Hvis det er 100% likt er det vel ikke noe problem
        Anders Eiebakke
        90078513

        Comment


        • #5
          Originally posted by bjeff View Post
          Hvis det er 100% likt er det vel ikke noe problem
          Du er inne på noe der
          100% likt utenpå men ikke inne i kassa.....

          Comment


          • #6
            er noe seriøst shady på gang, men måtte prøve sjæl

            Comment


            • #7
              GoPro HD Hero2 på Ebay

              Dette er nok for godt til å vær sant. Solgt 564 kamera allerede til 20 dollar.

              Begynner å dukke opp negative tilbakemeldinger å: This is a scam, seller is stealing moneytulio_miguel ( 7 ) Jan-28-13 20:55

              Spørst hvordan paypal håndterer dette.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Dabrun View Post
                Dette er nok for godt til å vær sant. Solgt 564 kamera allerede til 20 dollar.

                Begynner å dukke opp negative tilbakemeldinger å: This is a scam, seller is stealing moneytulio_miguel ( 7 ) Jan-28-13 20:55

                Spørst hvordan paypal håndterer dette.
                Litt tidlig å konkludere kanskje, men jeg blir jo ikke overrasket om jeg ikke får noe kamera, hvis det er en svindel så hadde de kanskje solgt enda flere kameraer?

                Har hatt ett par sånne saker med paypal, det har alltid ordnet seg, men jeg er inneforstått med at jeg har "satset" 115,- kroner.

                Viggo

                Comment


                • #10
                  Originally posted by bth View Post
                  Kina-selgerene har flere "triks" som de bruker og et av dem er at de vanligvis har en 4-5 eBay profiler hvor de legger ut det samme produktet med litt forskjellig pris og annonse utforming - bak disse profilene sitter en og samme eier.
                  Dette "lurer" kjøperne til å tro at det er et stort trykk og etterspørsel i markedet rundt produktet....
                  Last edited by Quadrocopter; 29-01-13, 12:26.

                  Comment


                  • #11
                    Jeg kjøpte et ufattelig billig CF-kort på Ebay for en stund siden, litt av samme grunn som trådstarter. Til den latterlig lave prisen måtte jeg bare prøve.

                    Jeg fikk kortet i posten, jeg, men da jeg puttet det i maskinen skjedde ingen ting. Etter en liten operasjon med skalpell viste det seg at kortet var tomt - nada - ingen ting! Hehe.

                    (I ettertid har jeg tenkt at det kanskje ikke var så lurt å putte kortet i maskinen, i tilfelle det var en kinesisk spion-trojaner på den...)

                    Det tok ikke lang tid før det dumpa ned en epost fra Ebay om at selgeren var kasta ut og at jeg ikke måtte betale for den bestilte varen, om jeg ennå ikke hadde gjort det.

                    Dette var eposten jeg fikk:

                    We're writing to let you know that we removed the listing for the following item that you bid on or won:

                    260710023806 - EXTREME PRO COMPACT FLASH CF 32GB 32G 600X 90MB

                    Most items listed on eBay are legitimate, and there are many things we do to protect our members from buying items that aren't. One thing we do is remove items reported to us as allegedly infringing through the eBay VeRO program.

                    In this case, we removed the listing because the copyright or trademark owner of this product reported that they believe the item may not be authentic.

                    What to do next:
                    If you won the item and haven't paid for it yet, don't pay for it.

                    If the seller offers you the item outside of eBay, we strongly encourage you *not* to accept the offer. These types of transactions are extremely risky and are not covered by eBay buyer protection programs.

                    If you've already paid for the item through eBay and want to get your money back:
                    -- You can open a case in our Resolution Center. You have to wait 7 days from the day you made your payment before you can open a case.
                    -- To access the Resolution Center, go to:
                    Resolution Center - eBay
                    -- Under "I bought an item," select "I haven't received it yet."
                    -- We'll walk you through the process for getting a refund. Because we removed the listing, you won't be able to look up the seller's contact information.

                    If you paid but didn't go through eBay, here are some things you can do:
                    -- If you paid using Western Union (800-325-6000) or MoneyGram (800-926-9400), contact the company directly.
                    -- If you paid by check, contact your bank to stop payment.
                    -- If you paid by credit card, contact your credit card company to dispute the payment.

                    We want to make sure you get your money back safely and quickly.

                    Learn more about how we're working to prevent the sale of counterfeit items:
                    eBay Against Counterfeits

                    Thanks,

                    eBay
                    Jeg gjorde aldri noe mer med saken, delvis fordi jeg hadde kuttet opp kortet på langs og fordi det var så lite jeg betalte for det at jeg rett og slett ikke gadd å kjøre igang prosessen. Men det er nok kanskje mulig å få tilbake pengene om man har gått på en stjernesmell.

                    Jeg tror også GoPro til 115 kroner er svindel - men det blir jo spennende å se hva dere får i posten, dere som har bestilt (om dere får noe i det hele tatt).
                    Kristian Westgård
                    Nittedal

                    Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


                    Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
                    — Neil Armstrong

                    Comment


                    • #12
                      Originally posted by kristianwest View Post
                      Jeg kjøpte et ufattelig billig CF-kort på Ebay for en stund siden, litt av samme grunn som trådstarter. Til den latterlig lave prisen måtte jeg bare prøve.
                      Dette hørtes jo kjent ut. Kanskje på tide å prøve det jeg fikk...
                      Var ikke helt samme; "32GB CLASS 10 MICRO MICROSDHC TF CARD REAL 32 GB WITH SD ADAPTER free shipping"
                      Last edited by flarssen; 29-01-13, 13:05.
                      Fred Larssen

                      Comment


                      • #13
                        Originally posted by flarssen View Post
                        Dette hørtes jo kjent ut. Kanskje på tide å prøve det jeg fikk...
                        Var ikke helt samme; "32GB CLASS 10 MICRO MICROSDHC TF CARD REAL 32 GB WITH SD ADAPTER free shipping"
                        Funker det da?
                        Kristian Westgård
                        Nittedal

                        Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


                        Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
                        — Neil Armstrong

                        Comment


                        • #14
                          Originally posted by kristianwest View Post
                          Funker det da?
                          Husker ikke helt om jeg har testet det. Skal se om jeg finner det.

                          Her er meldingen:
                          32GB CLASS 10 MICRO MICROSDHC TF CARD REAL 32 GB WITH SD ADAPTER free shipping

                          We understand this may be disappointing, but occasionally we need to remove listings. In some cases, the item itself is fine, but was listed in a way that didn't follow eBay's guidelines.

                          Here's what you can do next:

                          -- If you already paid, received your item, and you're satisfied, please disregard this notice.
                          -- If you won the item but haven't paid, don't pay. Since eBay removed the listing, you're no longer obligated to go through with the transaction.
                          -- If you already paid for this item through eBay, and it's past the estimated delivery time, you can open a case in our Resolution Center. Click the link below, and select the "I haven't received it yet" option. This will guide you through the process of opening a case.
                          Resolution Center - eBay

                          If the seller offers you the item outside of eBay, we strongly discourage you from accepting the offer. These types of transactions are extremely risky and aren't covered by eBay buyer protection programs.

                          If you didn't pay through eBay or PayPal, and:
                          -- You paid by Western Union or MoneyGram, contact the company directly (Western Union 800-325-6000 or MoneyGram 800-926-9400).
                          -- You paid by check, contact your bank to stop payment.

                          Thanks,

                          eBay
                          Edit:
                          Fant det og det virket. "Samsung" 16GB står det. Betalte 87,- for det, så det blir jo OT, sånn sett
                          Last edited by flarssen; 29-01-13, 15:24.
                          Fred Larssen

                          Comment


                          • #15
                            Hvorfor kjøpe på Ebay det er ikke billig der bare lureri, f.eks WFT06II radioen får du for $62 i Kina på Ebay $79 ...
                            Wfly 2 4GHz 6 Channel Dsssradio Transmitter Receiver w LCD Display TX WFT06II | eBay

                            Comment

                            Working...
                            X