Announcement

Collapse
No announcement yet.

MA X-Cell Whiplash 90 G - monteringstråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    jeg begynte faktisk å rote litt med dette i stad =)
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #77
      pictures or it didnt happen!

      Comment


      • #78
        Å jodda. Hehe

        Click image for larger version

Name:	image-2391274231.jpg
Views:	1
Size:	74.3 KB
ID:	600639
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #79
          Kom ikke lenger gitt... Måtte fikse en feil på Radiostyrt.no samt sende en lenger mail til kommunen .. :/...

          Men nå står det klart til å fortsettes da, så skal prøve å få til noe nå. må jo ha det i lufta
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • #80
            Begriper ikke hvor(dan) jeg skal montere magnet + gov sensor?!?!
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • #81
              funnet ut hvordan? testeT?

              Comment


              • #82
                joda.. har funnet god løsning... bore hull i clutchklokka og montere inn 2 magneter. En på hver side.
                Må prøve å få det ferdig til Aurskog Høland...
                Tom I. Arntsen

                Comment


                • #83
                  Ja syns du bør bli ferdig til høland stevne.. Jeg vil se den i lufta.
                  Vurderer en slik selv.
                  Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
                  Viking-Smackdown.com

                  Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
                  PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS

                  Jerofuel
                  Lynx Heli Innovations

                  Comment


                  • #84
                    hvor og når er detta treffet? er det det som er neste helg med gutta jeg fløy på isen med?

                    Comment


                    • #85
                      Anders: garantert. Er til neste helg ja. Løken, rundt Bjørkelangen.
                      Aldri vært der, men alle sier det er kongen over alle konger.
                      Bare å komme

                      JT : keen på å skru litt til helga? Så kan du ta maiden
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • #86
                        Heliet er 80% ferdig men har nok annet å røre med, men det skal i alle
                        fall bli med på Aurskog Høland.

                        Jan-T kommer til å fullføre bygget og fly demo hele helga

                        Evt. deler som går føyka får hobby24.no - R/C produkter på nett - Hobby24.no - Alt innen r/c utstyr sponse.. muahaha
                        Tom I. Arntsen

                        Comment


                        • #87
                          Jeg bygger ferdig. Tar med meg dreibenk og spiker pistol. LOL
                          Så skal vi få bygget den ferdig
                          Og flyd den..
                          Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
                          Viking-Smackdown.com

                          Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
                          PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS

                          Jerofuel
                          Lynx Heli Innovations

                          Comment


                          • #88
                            Helibug Gasser Conversions

                            Link med deler til Bensin Heli

                            Comment


                            • #89
                              Fikk med meg whiplash'n til xillian hjem etter Aurskog og Høland stevnet.. Meninga var at jeg skulle gjøre den ferdig og flyes på stevnet. Men etter at helikopteret var ferdig. Så var den en feil på GT-5 displayet, så jeg fikk ikke programert den..
                              Hobby24 sendte en ny til meg, som nå har den blitt programert..
                              Så da har whiplash haddt sin første hover og fly tur..
                              Virker ikke som GT-5 bryr seg så mye om den sitter i en gasser heli. Bensin motor går jo noe hardere en en liten glow motor.
                              Gjenstår og få fin tunet motor nå. og laget idel 1 og 2. Blir gøy og se åssen den er i akro/3D.
                              Virker som det greit med krefter. Cyclic virker crispy og responsiv så langt, fløy jo ikke med så høyt turtall.
                              Når jeg har fått justert og fin tunet GT-5 så blir det en video av helien.
                              Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
                              Viking-Smackdown.com

                              Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
                              PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS

                              Jerofuel
                              Lynx Heli Innovations

                              Comment


                              • #90
                                jepp jepp. Det er jo like greit at noen som KAN fly heli tester det ut også
                                Tom I. Arntsen

                                Comment

                                Working...
                                X