Announcement

Collapse
No announcement yet.

Extreme Flight Yak-54 48"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Kan ikke si jeg har slitt med blowback på mine 5065 servoer, men kanskje jeg flyr for pent....?

    Tipper denne flyr minst like bra som de andre i EXP-serien ja, men skal bli ekstra morro å teste en Yak..
    Weeee, fant igjen en 60A esc i garasjen, hjhelper å rydde litt.. Lurer på hva mer jeg finner... He he!
    EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
    EF Yak-54. 110"
    EF MXS 83"
    GB Yak-55 2,2m

    Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
    Takk til:
    Autopartner.se
    http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

    Comment


    • #17
      Har du prøvd den enda?

      Comment


      • #18
        Ja, har blitt noen turer på 3s. Har ikke fått testet skikkelig ennå pga vind og dårlig med power...
        Førsteinntrykket er veldig bra, men kommer tilbake med en mer fyldig rapport når jeg har fått testet den mer..
        EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
        EF Yak-54. 110"
        EF MXS 83"
        GB Yak-55 2,2m

        Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
        Takk til:
        Autopartner.se
        http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

        Comment


        • #19
          4s passer deg bedere vettu...
          Simen Andresen

          DX-18 TUSEN TAKK PAPPA!!!
          EF 91" Extra
          EF 70" Extra
          EF 48" MXS
          HK 51" Slick
          Indoor: RJ MX2 VPP, RJ MX2 10-9l, Arrow V6

          Takk til:
          Autopartner
          Smallsize
          Anders e

          Comment


          • #20
            Originally posted by Deluxe3D View Post
            4s passer deg bedere vettu...
            Ja.....lurer på hvorfor han tuller rundt mer 3s...........ops....må sjekke sporingen din. glemte det.............

            Comment


            • #21
              Video ANDERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
              Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
              Viking-Smackdown.com

              Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
              PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS

              Jerofuel
              Lynx Heli Innovations

              Comment


              • #22
                Har ikke sånn jeg Jan T....................enda

                Comment


                • #23
                  Var på Hamar en tur i forrige uke, og VISA-kortet ramla oppi kortmaskinen på Absolutt Hobby og jeg handla meg en slik en..

                  1. Så driver å pønsker litt på oppsettet til denne, ser i manualen at det anbefales HS-65MG og/eller HS-5065MG.

                  Kan jeg kjøre f.eks HS-65MG overalt?

                  2. Ser at trådstarter kjører en HACKER A30, men funderte litt på å bruke en OS-motor, hvilken av disse burde passe fint? Eller burde jeg bare gå for en Hacker å ikke styre så mye?

                  3. I bruksanvisninga anbefales en Airboss Elite 45 Amp ESC, holder det med f.eks en OS OCA-150 50A ESC?

                  4. Hva slags prop er det du flyr på Hacker'n Keno? Er det like greit å bare starte på 4S? Har flydd litt depron/EPP tjafs lett 3D, og en replica av en 3DHS Extra 300.
                  Thomas Kristensen (30)
                  Oslo, Grefsen

                  Radio: Spektrum DX6i & DX8
                  Ultra Micro: Mange forskjellige
                  Foamies: RC Tiger Star EPP 3D, Telink Yak 55 EPP, RCF Edge 540 800mm, PZ P-47 Thunderbolt, HobbyKing FunFighter RareBear
                  Balsa: Above All Extra 300 SHP 47", JR Supra .40 <under bygging>

                  Comment


                  • #24
                    Hei Thomas!Jeg har denne i min 48" ef extra Turnigy D3548/6 790KV Brushless Outrunner Motor billig men har jo flydd den mye,har 11x7 på den,Mourad har en hacker a 30 i sin og min er like sprek,4s 2650 passer veldig bra til flyet

                    Comment


                    • #25
                      H-65 mg på alle ror utenom Høyderor der kjører du 85mg så slipper du blowback, (65mg er litt svak der)

                      jeg kjører hacker A30 i min med 12x6" apc prop

                      ikke vits og fly denne på 4 celles jeg hadde nok kjøt 4s 2600 mah nå.

                      Jeg har 4s 2200 mah i min nå, ca 5 min flytid,

                      Jeg bruker Mystery 40 amp esc på min hacker motor funker kanon bra den hittil, har ca 40 turer på flyet nå.

                      Bra fly
                      Min Hjemmeside..

                      http://sveininge.iflogg.com

                      Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

                      Comment


                      • #26
                        Jeg bruker også 65 på alt utenom høyde, der sitter det en 85. Greit med metalldrev, og digitale er også å foretrekke
                        Jeg har Hacker A30-14L, litt usikker på hvilken OS motor som er tilsvarende. På min 48" Extra så bruker jeg A30-12XL, og den flyr veldig bra med 3S.Motoren er litt lengre enn 14L.
                        Prøvde min med 3S og 14x7, men det ble for slappt. Nå bruker jeg 4S og 14x7. 60A Turnigy reg., og det ser ut til å holde bra.
                        EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                        EF Yak-54. 110"
                        EF MXS 83"
                        GB Yak-55 2,2m

                        Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                        Takk til:
                        Autopartner.se
                        http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                        Comment


                        • #27
                          OS OMA-3825-750kv BL .30-Size

                          Er det ikke denne OS'n jeg bruker da tro på 4s og 13x6.5 - 14x7 ?

                          Men Elefun svarer raskt på mail om dette. Ble litt usikker jeg nå.
                          Last edited by anders e; 07-05-13, 14:28.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Kenolang View Post
                            Jeg bruker også 65 på alt utenom høyde, der sitter det en 85. Greit med metalldrev, og digitale er også å foretrekke
                            Jeg har Hacker A30-14L, litt usikker på hvilken OS motor som er tilsvarende. På min 48" Extra så bruker jeg A30-12XL, og den flyr veldig bra med 3S.Motoren er litt lengre enn 14L.
                            Prøvde min med 3S og 14x7, men det ble for slappt. Nå bruker jeg 4S og 14x7. 60A Turnigy reg., og det ser ut til å holde bra.
                            Tipper det blir noe lignende som dette ja.. siden jeg likevel må ha 4S batterier fra HK, så kan jeg plukke med meg en Turnigy Plush 60A i samme vendinga.

                            Men HS-65MG og HS-85MG er da analoge, mens HS-5065MG og HS-5085MG er de digitale versjonene? Er det en merkbar forskjell Er det den ekstra krafta eller sentreringa man er på jakt etter der?

                            Skal ta meg en prat med Elefun også, men ser ut som det kanskje blir Hacker.
                            Thomas Kristensen (30)
                            Oslo, Grefsen

                            Radio: Spektrum DX6i & DX8
                            Ultra Micro: Mange forskjellige
                            Foamies: RC Tiger Star EPP 3D, Telink Yak 55 EPP, RCF Edge 540 800mm, PZ P-47 Thunderbolt, HobbyKing FunFighter RareBear
                            Balsa: Above All Extra 300 SHP 47", JR Supra .40 <under bygging>

                            Comment


                            • #29
                              Plush 60 er superbra!
                              Du kan også se på HK 929 eller 939. Jeg har hatt 8 stk av desse, 0 feil. De er kjempebra og billig. Jeg har bestilt TGY-390DMH servoer til min 48" MXS. De er overkill så det holder, men hvorfor ikke. kan være et alternativ til høyderor servo.
                              Simen Andresen

                              DX-18 TUSEN TAKK PAPPA!!!
                              EF 91" Extra
                              EF 70" Extra
                              EF 48" MXS
                              HK 51" Slick
                              Indoor: RJ MX2 VPP, RJ MX2 10-9l, Arrow V6

                              Takk til:
                              Autopartner
                              Smallsize
                              Anders e

                              Comment


                              • #30
                                Simen, har du noen servoer liggende du kan selge?
                                Har skaffet meg en ny modell...........ikke EF denne gangen

                                Comment

                                Working...
                                X