Announcement

Collapse
No announcement yet.

CTFPVQ - Carbone Tube FPV Quad - bygg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CTFPVQ - Carbone Tube FPV Quad - bygg

    Hadde i utgangspunktet droppa tankane om denne type FPV quad, men så kom eg over ferdig dxf fil for senterplater tilpassa DJI armar
    ArduCopter (TBS Discovery Style)

    Har modifisert desse senterplatene, slik eg kan bruke 16mm karbon rør og fester fra flyduino.net
    FCP HL 16mm shells for Centerplate
    FCP HL 16mm shells Motor side
    FCP HL Motormount Black matt v2.0

    Har i tillegg endra CP fo standard MK hol + hol for to mulige GPS fester

    Eg kjem til å bruke VRBRAIN fra FOXTEAM UAV CLAN - a Virtual Robotix Network Team + 3DR LEA-6 GPS

    For å redusere støy fra ESC med tanke på magnetometer.. vil eg montere ESC i enden av armane (muligens under motorfesta). For å forhindre at spenningspulsar skal skade ESC (på grunn av lange ledningar mellom LiPo og ESC) skal eg bytte ut kondensatorane på ESC med 2 stk 470uF 35V Low ESR kondensatorar
    too long battery wires will kill ESC over time: precautions, solutions & workarounds - RC Groups

    Har tenkt å montere kontrolleren på toppen av bunnplata med vibrasjonsdemping og GPS under topp plata (slik sjølve GPS antenne stikker opp)

    Skal bruke iPower 950KV (300W) motorar kombinert med HK F30 ESC med SimonK og andre kondensatorar.

    Click image for larger version

Name:	WP_20130315_005.jpg
Views:	1
Size:	45.6 KB
ID:	634188

    Senterplate med armfester (feil kontroller på dette bildet)

    Click image for larger version

Name:	WP_20130316_001.jpg
Views:	1
Size:	77.6 KB
ID:	634189

    Testmontert med armane kutta til 25cm

    Click image for larger version

Name:	skisse1.jpg
Views:	1
Size:	13.9 KB
ID:	634190

    Grovskisse som viser korleis eg ser for meg mulig feste for ESC + bein
    Ei lita plate festa på undersida av motorfesta, der ein bit går innover arma (for feste av ESC), bein festa på sidene av denne (med spor) + eit par mellomstykker ned over beina for å halde dei i hop.

    Har du innspel/tips om bedre måte å feste ESC eller lage bein tek eg i mot tips med stor takk

    Er sjølvsagt mulig å montere ESC i senter, men det vil eg ikkje på denne quaden.

    Om du vil teste denne, kan du sende meg ein pm for dxf fil
    Last edited by mundsen; 18-03-13, 20:31.
    Mvh
    Øyvind Amundsen
    70 mod. fra sunnmøre
    Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

  • #2
    Da har eg tegna festeplate for ESC og bein. Trulsen er i gang med fresinga (2mm G10), så da er det ikkje lenge før eg får testa desse.

    Click image for larger version

Name:	ESC_Legs_2.jpg
Views:	1
Size:	39.7 KB
ID:	599051

    Før fresing vart holet oppe til venstre på beina flytta til senter.
    ESC plata skal skruast fast under motorfesta, så kjem eit bein på kvar side med 30mm mellomstykker/standoffs mellom.

    Desse beina hever ramma ca 5cm over bakken
    Mvh
    Øyvind Amundsen
    70 mod. fra sunnmøre
    Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

    Comment


    • #3
      Tok ei surferunde for å prøve å finne info om ein god måte å mate Video TX og kamera med "rein" spenning for minst mulig støy.
      Kom over ein lang tråd der det var argumentert for/mot bruk av eit seperat batteri for FPV utstyret.
      Konklusjonen i den tråden var at ein sjølv med seperat batteri burde bruke støyfilter + i den tråden vart det anbefalt å bruke hovedbatteriet for å redusere vekt i forhold til eit eige batteri.

      Om ein brukar meir en 3Cell LiPo, vart denne anbefalt:

      Digital Products Company / DPCAV
      Med denne kan du regulere ned spenninga til 12V + den vil halde 12V sjølv om LiPo spenninga gur under 12V.

      I tillegg vart det anbefalt å bruke dette filteret:
      Digital Products Company / DPCAV

      Min tanke er:
      - Bruke hoved batteriet da OSD, bakkestasjon.. berre vil vise/varsle verdi på eit batteri (sikkert system som kan vise spenning/varsle for fleire?)
      - Sidan eg kjem til å bruke 3Cell LiPo på denne, droppar eg regulatoren, men går for filteret
      - Reknar med både kamera og video TX fortsatt fungerar når LiPo varslar om tid for landing (må testats)

      Nokon som har innvendingar for/mot??
      Mvh
      Øyvind Amundsen
      70 mod. fra sunnmøre
      Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

      Comment


      • #4
        Har vore så "heldige" å få spysjuka i huset, så bygginga går i rykk og napp

        Click image for larger version

Name:	WP_20130323_006.jpg
Views:	1
Size:	85.7 KB
ID:	599148

        Testmontering for å sjå kor eg skal montere dei forskjellige modulane -prop avstandar..
        Beina er ikkje dei som skal brukast - vert samme høgd og form, men andre hol

        ESC skal monteras under motorfestet på ei eiga plate der - mellom beina

        Click image for larger version

Name:	WP_20130323_005.jpg
Views:	1
Size:	80.4 KB
ID:	599147
        Kobla til USB kabel frå pc for å få liv i VRBRAIN kontrolleren + LEA-6 GPS + 3DR telemetri radio og til slutt radio RX

        Her vist i lag med min mobile bakkestasjon
        Last edited by mundsen; 23-03-13, 22:20.
        Mvh
        Øyvind Amundsen
        70 mod. fra sunnmøre
        Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

        Comment


        • #5
          I helga vart eg nesten ferdig med å lodde nye ledningar på ESC, men endte sjølvsagt opp med for lite 16AWG ledning (mellom ESC og LiPO) - La inn bestilling på meir fra elefun.no, da eg ikkje har tid til å vente på HobbyKing - fikk melding i dag om at pakken er sendt, så om eg er heldig har eg den i morgon.

          Om det blir ein versjon 2 av denne ramma, kan eg tenke meg å laged den rundt 2cm breidare for å få bedre plass til kontroller, ledningar.. - rørfesta tek meir plass en DJI armar.
          Muligens eit lite hkk lenger - om eg legg i eit 500mAh batt. stikk det ut ca ein cm bak.

          I og med ramma er tenkt for to kamera - eit GoPro eller liknande + eit lite dedikert FPV kamera, kan eg muligens tenke meg ein 2 akse kamera gimbal i fronten for GoPRo sidan det skal brukast for film/foto

          Har ikkje kome i gang med FPV biten enda - reknar med det er best for FPV flyging at FPV kamer er fast, ikkje i gimbal??
          Mvh
          Øyvind Amundsen
          70 mod. fra sunnmøre
          Mi nettside: multiprop.no (vil prøve å samle prosjekta mine her)

          Comment

          Working...
          X