Announcement

Collapse
No announcement yet.

Avro Vulcan B2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Det må jo være dette som kalles å utvikle et fly. Imponerende så det holder!

    Comment


    • #77
      Gikk med noen sigarer på det bygget der. Godt innrøkt hobbyrom tror jeg
      Olav Moe

      -- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --

      Innholdet i min hangar, sånn ca

      Comment


      • #78
        Synes Tony Nijhuis sin ser bra ut , snart i salg, 250 cm vingespenn, flyr med 8-10 kg turbin.
        Kun fun-scale, men dog....

        Viggo
        Attached Files

        Comment


        • #79
          Originally posted by chewbaca View Post
          Sett denne bildeserien Bjørn ?
          SAM SNYDER - MASTER CRAFTSMAN

          Litt varierende kvalitet på bildene, men noen viser en hel del..Spørs om du får noe ut av det ?
          Har sett denne tidligere et annet sted, og med god bildekvalitet. Må tilstå at inspirasjon til å bygge en stor kom i kraftig monn av denne

          Originally posted by Viggkri2 View Post
          Synes Tony Nijhuis sin ser bra ut , snart i salg, 250 cm vingespenn, flyr med 8-10 kg turbin.
          Kun fun-scale, men dog....

          Viggo
          Er jo fun scale den jeg holder på med nå også, og Tony sine design flyr kjempebra, Lanc'en min er jo bygget etter hans tegninger. Så jeg tror at dette er et veldig godt alternativ

          Comment


          • #80
            Når begynner du på en slik da Bjørn

            Balsa

            Comment


            • #81
              Jobber hardt for å ikke begynne..... ennå................ Fristelsen er rimelig stor kan du si Skala 1:9, to motorer, vekt rundt 30 kg......

              Comment


              • #82
                Enig i at dette er rått
                Spol til 8m ut i filmen

                Tom I. Arntsen

                Comment


                • #83
                  Bare sånn for å avslutte......

                  Comment


                  • #84
                    Grattis!

                    Da gleder vi oss bare til den store
                    Tom I. Arntsen

                    Comment


                    • #85
                      Grattis med flott maiden!

                      Sprit eller ikke - denne fløy jo som på skinner så det ut til.
                      Takk for at du tok deg tid til å dele dette flotte prosjektet med oss som interesserer oss for slikt.

                      mvh
                      Per

                      Comment


                      • #86
                        Nesten så bana ble i korteste laget ? Hva ble effekten pr kg til slutt ?
                        Bfight 210
                        De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
                        De Havilland DH 2 skala 1/5,3
                        Phoenix RC Club

                        Comment


                        • #87
                          Jeg var der, veldig imponerende! LMA-stevnene er blandt de beste i UK.

                          Comment


                          • #88
                            Takker for hyggelige kommentarer

                            Originally posted by bth View Post
                            Nesten så bana ble i korteste laget ? Hva ble effekten pr kg til slutt ?
                            Litt usikker da jeg ikke har målt noe strømtrekk. Men motorene er O.S 3820-1200 med 9x6 propellere her. Og det var mer enn nok power. Hadde vel full gass kun en gang og det var i det jeg tok av. Flyet veier forøvrig 6kg

                            Ellers så er jo stripa mer enn lang nok. Kunne nok tatt av tidligere, men hvis du ser på filmen så tar den av for så å sette seg nedpå igjen rett før kulen på enden av stripa. Måtte trimme litt høyderor for å fly level, så jeg tipper den tar av uten å gi høyderor neste gang. Er jo litt begrenset hvor mye jeg kan rotere pga propellerene bak

                            Comment

                            Working...
                            X