Announcement

Collapse
No announcement yet.

Notodden 2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Noen som har 4 stk nye NGK CM6, eller veit hvor jeg kan kjøpe på Notodden?
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #47
      Jeg har en om det hjelper, kan ta med bort i morra...
      Propellen skal være på toppen!
      Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

      Comment


      • #48
        Fortsatt tull med 3W'n?
        ____________________________
        Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

        Comment


        • #49
          Om alle tar med èn så er vi snart i mål! Hehe.. Tar med den jeg har, skal se om jeg finner noe mer også..

          Er det noe særlig med folk der enda da..?
          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

          Comment


          • #50
            Bare tull med alt Xilian tar i
            Skulle gjerne tatt turen, men da hadde jeg måttet skofte 2 bursdager og reist dit alene....
            EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
            EF Yak-54. 110"
            EF MXS 83"
            GB Yak-55 2,2m

            Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
            Takk til:
            Autopartner.se
            http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

            Comment


            • #51
              Keno: veit...


              Plugger kjøpt!!
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #52
                Notodden 2013

                Fin tur til Notodden idag! Hadde en litt dårlig start med Reka da en servo har delvis konket ut "hjullageret i toppen", men kompanserte med å øke utslaget på andre balanseror. "!" Dårlig første tur med andre ord...

                Derfor man alltid må ha med seg 2 modeller på treff!

                Var jammen meg så uheldig å fuc#"$ opp det ene hjulet mitt på Reka, som knakk ved en litt hompete landing. Noe som igjen resulterte i en bråstopp med dertil sidesleng. Greit nok. Men neida, $!"!"$ vind kom og løfta skiten å slang hele saken rundt! Knust canopy og småskader på sideror. Og litt rifter her og der. Er det f... mulig.

                Godt jeg kan kjøpe selve "glasset" på canopy løst billig, resten fikser jeg greit selv.

                Der fikk jeg igjen for å kjøpe billige PilotRC hjul, det er jo bare sprø plastikk i bling-look de felgene! Skit!

                Men! Neste gang setter jeg av hele helgen for f, var tungt å dra hjem allerede i 17tiden når flere kjentfolk sitter å koser seg i finværet med noe godt å drikke. Hehe..

                Ble litt pes idag, så jeg fikk ikke rota meg til å ta noen bilder for en gangs skyld. Men regner med det kommer mye annet snacks etterhvert..

                Synd med Hawk jeten som gikk ned idag, så ikke selve krasjen men det der var nok DYRT. Doh!

                Last edited by alflovvold; 31-08-13, 22:55.
                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment


                • #53
                  ..skulle hatt et webcamera der på kvelden..
                  Mvh.
                  Rolv Leirro

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by alflovvold View Post
                    Fin tur til Notodden idag! Hadde en litt dårlig start med Reka da en servo har delvis konket ut "hjullageret i toppen", men kompanserte med å øke utslaget på andre balanseror. "!" Dårlig første tur med andre ord...

                    Derfor man alltid må ha med seg 2 modeller på treff!

                    Var jammen meg så uheldig å fuc#"$ opp det ene hjulet mitt på Reka, som knakk ved en litt hompete landing. Noe som igjen resulterte i en bråstopp med dertil sidesleng. Greit nok. Men neida, $!"!"$ vind kom og løfta skiten å slang hele saken rundt! Knust canopy og småskader på sideror. Og litt rifter her og der. Er det f... mulig.

                    Godt jeg kan kjøpe selve "glasset" på canopy løst billig, resten fikser jeg greit selv.

                    Der fikk jeg igjen for å kjøpe billige PilotRC hjul, det er jo bare sprø plastikk i bling-look de felgene! Skit!

                    Men! Neste gang setter jeg av hele helgen for f, var tungt å dra hjem allerede i 17tiden når flere kjentfolk sitter å koser seg i finværet med noe godt å drikke. Hehe..

                    Ble litt pes idag, så jeg fikk ikke rota meg til å ta noen bilder for en gangs skyld. Men regner med det kommer mye annet snacks etterhvert..

                    Synd med Hawk jeten som gikk ned idag, så ikke selve krasjen men det der var nok DYRT. Doh!

                    Bad........hvem sin Hawk gikk ned?
                    Du har hatt litt uflaks med reka di nå........

                    Comment


                    • #55
                      Vet ikke hvem det var sin, men Leirro knipset et bilde av vrakrestene.. ligger på FB!

                      Stor, fin sak - gikk i et par, tre små biter kan du si. Ikke langt unna hytteområdet, så godt det gikk såpass "bra" alikevel når uhellet først var ute.

                      Synd!
                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                      Comment


                      • #56
                        Det smalt godt når den traff bakken, for å si det sånn. Tror ikke det var en eneste person der som ikke fikk vondt i magen når de så hva som skjedde når turbinen stoppa, han var i og for seg sjangseløs til å få deadstick på den også.

                        Alf, jeg synes da reka fikk røkka seg greit rundt i dag, jeg. Så ut som du hadde noen fine turer fram til den noget hårete landingen... Skal ha kred for gøts iallefall, du
                        Propellen skal være på toppen!
                        Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

                        Comment


                        • #57
                          Tar en evighet å poste mange bilder via tlf, så blir posting litt senere.

                          Kort oppsummert treff: hyggelige folk, mye vind, pitts suxx og Harvard skal endelig testes med røyk
                          Tom I. Arntsen

                          Comment


                          • #58
                            Her er vel noen av de siste bildene av denne flotte maskinen som gikk ned.
                            Attached Files
                            Terje Egeberg
                            "Opp ska det og det får bare virke"


                            38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                            40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                            35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                            3DHS slick 89" EME 60.
                            3DHS Slick 71"

                            Comment


                            • #59
                              Noen flere bilder. Xilian prøver seg på noe (ingen) kunne
                              Hvordan gikk det senere på kvelden, ble det gjort flere forsøk på å få denne til å funke
                              Attached Files
                              Terje Egeberg
                              "Opp ska det og det får bare virke"


                              38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                              40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                              35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                              3DHS slick 89" EME 60.
                              3DHS Slick 71"

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Tertitten View Post
                                Noen flere bilder. Xilian prøver seg på noe (ingen) kunne
                                Hvordan gikk det senere på kvelden, ble det gjort flere forsøk på å få denne til å funke
                                Morsomme bilder
                                Hva slags doning er dette. Jeg ser jo fallskjermen, men skjønner ikke helt hvordan denne saken funker.........lol

                                Comment

                                Working...
                                X