Announcement

Collapse
No announcement yet.

Norske leverandører av Limbo dancer????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Norske leverandører av Limbo dancer????

    hei.
    noe som vet om det finnes Norske leverandører av Ripmax Limbo Dancer ARF????

    kjøpte meg et byggesett fra slecuk.com. fikk bygget flyet og pakket min os 35ax i den å d må sies å være det morsomste flyet jeg noen gang har hatt. men uheldigvis kræshet et annet fly i min limbo mens det var i luften, dette var da litt surt men dog litt av et syn av den sjeldne vare.

    har veldig lyst på en slik modell igjen men vil da ha en ARF utgave. har lett på nettet men kan ikke se å finne det noen steder.

    leste foresten at hobbyland er leverandør av dette, stemmer det??
    og det sto at det var flere leverandører i Norge.

    kan noen der ute hjelpe meg??

    takker meget på forhånd

  • #2
    prøv tekniskhobby.no dem har ripmax
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      teknisk hobby hadde bare elektriske fly som jeg kunne se..men fant en litt annen utgave av limbo dancer..denne skal jeg ha.

      Page not found - TJD Models]Ripmax J!VE Fun Fly ARTF JIVE [A-ARTF6716] - £108.99 : TJD Models[/url]

      Comment


      • #4
        Den gikk ut av produksjon for mer enn 10 år siden. Men de er jo enkle å bygge, har hatt mange
        Den du linket til så ut til å være en forbedret versjon. Orginalen er jo ikke noe særlig i KE osv, kanskje den nye er bedre?

        Comment


        • #5
          den ser bedre ut hvertfall. mitt neste fly blir en slik jive. tok et impulskjøp på en tribute 36 i dag, så jive`en får bli neste gang

          Comment

          Working...
          X