Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan har DU kræsjet helikopteret ditt idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by ragge1 View Post
    hasselnøttre !!! , ikke sett detta på Stend , var der idag men ingen som vill fly i stark vind du mår kund fly 500 eller støre i vinden vi hade idag
    Var vindstille.. Men var for mørkt som var grunnen. Har flydd denne en del på stend. Er i Øystese hos foreldrene mine i helga.
    T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

    Comment


    • #32
      Plantet heli i trekrona på ett furutre rein pilot feil.....
      - haleboom
      - Bladholdere/Blader
      Click image for larger version

Name:	_RAW0376.jpg
Views:	1
Size:	122.8 KB
ID:	600671

      Comment


      • #33
        Originally posted by Pistepirkko View Post
        Plantet heli i trekrona på ett furutre rein pilot feil.....
        - haleboom
        - Bladholdere/Blader
        Det er min store frykt - å plante den i et 30 m høyt tre Gikk det greit å få den ned?
        Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

        Anything worth doing is worth overdoing!

        Comment


        • #34
          Var heldig faktisk Full Throttle ! Inverted så den fikk rast fra seg oppi der. Falt ned med en gang

          Hadde flaks denne gangen, men fant samtidig ut at det er på høy tid å bytte lager i motoren.

          Comment


          • #35
            Originally posted by Pistepirkko View Post
            Var heldig faktisk Full Throttle ! Inverted så den fikk rast fra seg oppi der. Falt ned med en gang

            Hadde flaks denne gangen, men fant samtidig ut at det er på høy tid å bytte lager i motoren.
            Du fikk tatt vårtrimmen av treet da
            Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

            Anything worth doing is worth overdoing!

            Comment


            • #36
              Min goblin 500 ble kjørt grundig ned i bakken under fullpiroflip altfor lavt, gone bad.

              Comment


              • #37
                Originally posted by andersand View Post
                Min goblin 500 ble kjørt grundig ned i bakken under fullpiroflip altfor lavt, gone bad.
                PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!
                Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                Anything worth doing is worth overdoing!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by jotto View Post
                  Det er min store frykt - å plante den i et 30 m høyt tre Gikk det greit å få den ned?
                  Jeg ble hengende i ei bjørk med 450'en en gang. Sprang først inn i skogen på jakt etter det, men fant det ikke. Måtte tilbake og hente radion, så gikk jeg der og følgte lyden av servoer. Etter en stund fant jeg den hengene i langt oppi bjørka. Ble stående og hive pinner og greier på det, men det hjalp ikke. Klatret tilslutt opp i bjørka og sto der i sveia frem og tilbake til den ramla ned... elendige greier, ble mer skade fra bjørka og ned, enn av selve krasjet

                  Comment


                  • #39
                    trex 500 idag , lite får lav inverted backlengs så skulle fliper den rett vei med tog feil stikke
                    Attached Files
                    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                    HD 500 Cell : brain2

                    DX9

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by ragge1 View Post
                      trex 500 idag , lite får lav inverted backlengs så skulle fliper den rett vei med tog feil stikke
                      Skal du selge nå da?
                      Kjell Ove
                      ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                      Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                      Comment


                      • #41
                        hehe vet ikke , den er snart flyklart , mår besteller ny swashplata
                        Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                        Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                        HD 500 Cell : brain2

                        DX9

                        Comment


                        • #42
                          ca identisk krasj som trex 500en min sist det, skal bygge den opp og selge nå tenkte jeg, har litt for mange helis.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by andersand View Post
                            ca identisk krasj som trex 500en min sist det, skal bygge den opp og selge nå tenkte jeg, har litt for mange helis.
                            Eg ser etter 500
                            Kjell Ove
                            ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                            Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                            Comment


                            • #44
                              Måtte prøve etter oppsett av Ar7200bx.... traff autovernet av alle ting.... pilot feil... og feil reversering på tail
                              Attached Files
                              Kjell Ove
                              ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                              Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                              Comment


                              • #45
                                tipisk , nu er nestan allt byggt up , hade en atom 500 swash som vil testa om de funka men så mangla eg Tail Rotor Control Arm , så nu mår man legge en bestelling
                                Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                                Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                                HD 500 Cell : brain2

                                DX9

                                Comment

                                Working...
                                X