Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan har DU kræsjet helikopteret ditt idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger nok en paracet og mye omsorg den der stakkars!
    Øystein Solvang Randen
    Røyken og Hurum modellflyklubb

    Menneskelig svikt er utelukket!

    Align T-Rex 700N Pro FLB;Align T-Rex 700N Blackshark III; TT Raptor 50 Titan; TT Raptor 50 Titan FBL; TT Raptor X50; Align T-Rex 500DFC; Align T-Rex 450L Dominator; TT Minititan 325 SE; Align T-Rex 150DFC; Gaui 500X; Tensho CK250; Domino 40.; Raven 40; STM Acrobat; Top RC Blazer

    Comment


    • Skulle kjøpt deg ekstra kit nå når helidirect var hatt den på salg til rundt 290usd.
      Rasmus Fauske
      TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
      http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

      Comment


      • Jeg har øvd utallige timer i simulator for å knekke koden å fly inverted. I dag bestemte jeg meg for å hovre inverted med mitt X5.. 3 sekunder i inverted hover og jeg drar stikka gal vei... klarer ikke å tenke raskt nok, slår inn throttle hold og heliet lander på hodet. UFF!

        Blader, halebom, støtter til halebom, rotorhode... Står to heli som trenger reparasjoner på hylla nå, blir overtid noen dager fremover
        Last edited by ronaldst; 01-09-15, 22:22.

        Comment


        • Om det er en trøst, vi har alle vært der. gjerne flere ganger

          Comment


          • Da var det i torva igjen aiai men en har jo kaffe
            425mmBlader,3x servoderv, nytt batteri borte vekk hmmm

            Comment


            • Jeg kræsjet det fort og hardt! Brainfart rett i torva så kjapt at ikke engang rescue kunne redde meg. Det eneste jeg ikke var rask nok med var throttle hold 😐
              Håper dette er årets! Blir rekit...


              Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
              Vbar Control - Tarot 450 - Goblin 500 - Trex 600N DFC - Goblin 700C - Trex 700N - Logo Xxtreme

              Comment


              • oh nei oh nei mikado tysland er veldigt kjapp vid å reparera deres pordukt , mår sender in NEO'n
                Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                HD 500 Cell : brain2

                DX9

                Comment


                • Har allerede fått servicepapirer fra dem så Neo sendes til Tyskland på mandag 😆

                  Har ikke 700 plutselig... denne har jeg ikke somlet meg med å bygge opp igjen heller

                  Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
                  Vbar Control - Tarot 450 - Goblin 500 - Trex 600N DFC - Goblin 700C - Trex 700N - Logo Xxtreme

                  Comment

                  Working...
                  X