Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nærmeste flystripe i Oslo og omegn?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nærmeste flystripe i Oslo og omegn?

    Skal jobbe i Oslo 3 dager i uka frem til ferien, og tenkte å sjekke ut fly/helikoptermiljøet rundt hovedstaden. Har med noen mindre modeller av helikopter og fly, så hvor finner jeg "flyplassene" i området rundt Oslo? Har bil sånn at jeg kommer meg litt ut av byen også

  • #2
    hellerudsletta, og phoenix rc den ene veien, så har du asker modellflyklubb andre veien, og vingtor tredje veien, sikkert noen jeg har glemt.

    noen av klubbene har ordninger slik at du må være med en medlem eller lignende, men det ordner seg sikkert

    Comment


    • #3
      Skal du fly heli er nok Blackbird RC ved Drøbak en god plass, er vel rundt 30 minutter fra Oslo.
      Lars Norberg

      Comment


      • #4
        Du er også hjertelig velkommen i Aurskog Høland modellflyklubb. Ligger på Løken 1 times kjøretur øst for Oslo.
        Er vel kanskje ikke det nærmeste, men her er et flott anlegg og veldig mye hyggelige folk.
        Hangaren full av drit...

        Comment


        • #5
          Originally posted by lars_30 View Post
          Du er også hjertelig velkommen i Aurskog Høland modellflyklubb. Ligger på Løken 1 times kjøretur øst for Oslo.
          Er vel kanskje ikke det nærmeste, men her er et flott anlegg og veldig mye hyggelige folk.
          Enig det med et flott anlegg og hyggelige folk.... men er ikke stripa stengt ?
          Øyvind

          www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

          Comment


          • #6
            Stripa er ikke "åpnet" for sommeren ennå, da området ennå er for bløtt....så nå er det dugnads tid
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Den er fortsatt stengt ja. Men vi regner med å åpne den ganske straks om været holder seg OK...
              Hangaren full av drit...

              Comment


              • #8
                For ca 30 size elektro, ingen fuel, er Ekeberg bra. Kjør opp Valhallveien, parkér til venstre og gå over til cricketbanen til høyre.
                Last edited by bjeff; 09-05-13, 13:39.
                Anders Eiebakke
                90078513

                Comment

                Working...
                X