Announcement

Collapse
No announcement yet.

Service - RC-Batteri.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Service - RC-Batteri.no

    Kjøpte noen små 1000 mah 3s batterier hos RC-Batteri.no. Har ladet de en 5 - 6 ganger uten å få cellene helt på topp. De stoppet på 4.18 og 4.19. Men de funker greit til mitt bruk. Sendte en forespørsel til forhandler på om disse kunne være gamle, da jeg vet de var de siste han hadde på lager. Tenkte kanskje årsaken kunne være der. Presiserte og at jeg ikke ville lage noe styr av dette. Men før jeg omtrent fikk snudd meg, overførte RC - Batteri.no pengene tilbake til konto`n min, uten at jeg hadde nevnt ordet penger / reklamasjon i det hele tatt. DETTE synes jeg krever spalteplass. Dette er GOD SERVICE !!!! Og jeg kommer til å handle mer derfra !
    Last edited by tarsjansen; 14-05-13, 14:41.

  • #2
    Fantastisk service hos de ja! Kjøper mine batteri derifra også Har de ikke batteri du trenge på lager er det bare å spørre om de kan bestille inn til deg

    Comment


    • #3
      Det er godt å høre at slike fremdeles finnes Min erfaring er at mange av di store har blitt svært så vanskelig på dette.

      Comment


      • #4
        Må bare slenge meg på jeg og. kjøper ikke mye der, for jeg trenger ikke mye, men han ordner opp.
        meget bra service, helt i toppklasse, og kommer til og handle mer der når jeg trenger.

        Comment


        • #5
          Kan bare støtte opp om det som allerede er sagt. Bra batterier til fornuftig pris og suveren service!
          Propellen skal være på toppen!
          Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

          Comment


          • #6
            Enig her og, bestile mandag og hadde dem i Sandnes på tirsdag \ò/

            Comment


            • #7
              +1. Servicen derfra er upåklagelig. Jeg bestiller ikke batterier fra HobbyKing lengre.
              Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

              Anything worth doing is worth overdoing!

              Comment


              • #8
                Har dere noen erfaring på hvor lang tid det tar å få svar på henveldenlser derfra?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by johanf View Post
                  Har dere noen erfaring på hvor lang tid det tar å få svar på henveldenlser derfra?
                  Som regel et par timer, selv på kveldstid.
                  Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                  Anything worth doing is worth overdoing!

                  Comment


                  • #10
                    Min erfaring er umiddelbart. Må også få skryte litt. Jeg hadde et batteri i rest, men da han ikke klarte å skaffe riktig type fikk jeg to av et annet merke isteden. Meget grei kompensasjon.

                    Comment


                    • #11
                      hmm... Okay. Jeg sendte en forspørsel via skjemaet (fant ikke noen e-postadresse) på fredag, som jeg ikke har fått svar på. Får vente til i morgen og se.

                      Comment


                      • #12
                        Hei,

                        Sendte deg mail i helgen men via mobilen så mulig den har havnet i spam mappen til gmail, sendte deg en ny nå og får du ikke den så ta kontakt pr pm så får vi ordnet det
                        Rasmus Fauske
                        TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
                        http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

                        Comment


                        • #13
                          Du hadde helt rett Rasmus, min feil. Da har jeg svart på e-posten, og takker for god service selv om jeg klarte å klure det til med e-posten her!

                          Comment


                          • #14
                            konklusjon: Dagens spamfilter er noe ræl.
                            Er ikke få RS og MFN-mailer som havner i feil kategori...
                            Tom I. Arntsen

                            Comment


                            • #15
                              Ja, kan se meg enig i den. Jeg bruker å sjekke spamfilteret om det er en viktig e-post jeg venter på, men denne gangen hadde jeg ikke gjort det.

                              Takk til Rasmus som surfer forumet her og fulgte opp, så nå er alt i orden med glimrende service fra han. Her kommer jeg nok til å handle mer om det er sånn at han har noe på lager som jeg trenger.

                              Comment

                              Working...
                              X