Announcement

Collapse
No announcement yet.

"nybegynner" 4ch RTF elektroseiler?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Disse holder nok i massevis og så slipper du å styre med ebay.

    Comment


    • #17
      Takker,det var mye rimelige greier der

      Comment


      • #18
        Har lagt disse spørsmålene under nybegynner, men legger de ut her også siden flere hadde FPV Raptor her:

        Har akkurat fått en FPV Raptor 1600mm RTF med fjernstyring og verdens dårligste manual så derfor har jeg noen spørsmål:
        1. Batteriet er en LN 22650 3S 1800mAh 11,1V Lader er en lanyu 3cell 11,1V Li-ion Polymer på 450mA
        Hvor lang ladetid er det på dette?
        2 kan jeg kjøpe et 3S 11,1 V på 2200mAh og bruke den samme laderen?
        3. Fjernstyringa er en 6ch Lanyu sender og 6ch mottaker. Men mottakerantenneledninga er bare ca 10cm. Skal /må denne forlenges og i så fall hvor lang?
        som det nå er blir jo mottakerantenneledninga liggende inne i selve flykroppen.
        4. er det ESC fartsregulatoren kalles? kan denne sitte oppe i motorgondolen?
        5 Hvis jeg monterer flaps (extra servoer må kjøpes da). Kan disse bare aktiveres av en knapp på fjernstyringa ? ( det er kun to extra knapper på sender og ikke noe potmeter for aktivering)
        6. Det fulgte med et T stykke med 2 hull i laget av myk svart skumplast e.l. Hva er dette og hvor skal den brukes? er ca 7-8 cm bred
        7. Henter mottaker strøm fra samme plugg som ESC ? altså skal det ikke kobles noen extra batteri/kabel til der hvor det står batt på mottaker?

        På forhånd takk for svar
        Mvh Hoppfly

        Comment


        • #19
          Da har det blitt flere turer (og nesten total ombygging) på min FPV Raptor. Jaggu er dette moro. Skal montere flaps på dette flyet nå, men har lyst på en elektroseiler også. Er det enda en Multiplex Easyglider pro som kan være alternativet? (min første ordentlige seiler)
          Har motor,batteri,ESC, og 7ch computersender så jeg kan vel kjøpe et halvferdig fly? Er det nok med 9G servoer til multiplexen?
          spør fordi jeg fikk tak i mange slike megarimelig. Noen tips om hvor jeg får kjøpt slike halvferdige motorseilere? Hva er diameteren på spinneren til multiplex easyglider pro? Må vel ha en klappropell, og aksel er 3mm på motoren jeg har.
          Motoren er denne:
          AX 2215C KV1500 Brushless Outrunner - ThrottleStore.Com

          Noen tips til en komplett klappropell, bruker en 50A ESC og 11,1V batteri

          Comment

          Working...
          X