Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trex 700 clutch lager: Ryker hele tiden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trex 700 clutch lager: Ryker hele tiden

    Sliter som faen med at lageret i clutchen på 700en min ryker hele tiden. Først slurte clutchen så jeg bytta til lynx clutch. Så røk lageret. Fikk ny clutch av fast lad og bytta den også men nå røk lageret igjen. Det virker som starteren slurer og vil ikke ta tak. Om den da plutselig tar tak har jeg en teori om at det knuser lageret.


    Noen tips?? Ser at dette er et kjent problem men hvordan løser jeg dette? Rimelig oppgitt av å skru på den helvetes clutchen nå!! :P

  • #2
    Sikker på at det ikke er "hylsa" på toppen som er problemet? Der hvor du trer starteren nedi.. Jeg hadde problemer med det første sesongen jeg fløy 700'en min.. Freste dypere spor til setskruene, og så var problemet løst.. Har flydd 3 sesonger uten problemer..

    Jeg har forresten også flydd med Lynx clutch 2 sesonger, og synes den er mye bedre enn Align clutchen.. Den tar mye tidligere og mye mer presist/kontant..
    Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

    Comment


    • #3
      Originally posted by Brumm View Post
      Sikker på at det ikke er "hylsa" på toppen som er problemet? Der hvor du trer starteren nedi.. Jeg hadde problemer med det første sesongen jeg fløy 700'en min.. Freste dypere spor til setskruene, og så var problemet løst.. Har flydd 3 sesonger uten problemer..

      Jeg har forresten også flydd med Lynx clutch 2 sesonger, og synes den er mye bedre enn Align clutchen.. Den tar mye tidligere og mye mer presist/kontant..

      Ja, lagerene er knust og rullene har falt utav lageret

      Comment

      Working...
      X