Announcement

Collapse
No announcement yet.

GP-61 og GP-123

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ja, støybilde på 27*11 med 6300rpm og mtw canistere er helt nydelig. virkelig å anbefale Terje. Trur lager problemer skal være borte på v2 som jeg har, er helt fin enda. har bare 40 turer til nå på den da... pris ligger vel på ca 1000 ferdig sendt ,da følger det overtrekk til den . Kan ta med 28*9.5 opp til bingen en dag, om du vil teste den? så ser du hvordan den fungerer
    Last edited by laker47; 19-10-14, 10:58.

    Comment


    • Jeg er veeeldig fornøyd med mine GP`r i alle fall, gleder meg til neste sesong.

      Når det er sagt, mangler fortsatt et nytt KS bend på 61`n i GB Extra`n +servo etter Flylow treffet i sommer, så kanskje på tide å bestille..
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • Apropo - mine blir nok å stå stille noen mnd nå, er det noe man bør tenke på mtp vinterlagring etc..?
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • Jeg plager å kjøre forgasser tom for bensin, om dem skal stå lenge. ellers kan mebran i forgasser størkne når bensin fordamper bort, og olja blir liggende. veit at det kan bli start vansker av den grunn. Men skal jo stå en stund da.

          Comment


          • Hm ok. Men om jeg da starter den en gang ibland ila vinteren så er det kanskje det greieste? Til naboenes fryd også tenker jeg hehe..
            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment


            • ja er nok ok det men er jo bare å tømme tanken, så starte den opp til den går tom

              Comment

              Working...
              X