Announcement

Collapse
No announcement yet.

e-mail tilbakemelding på innlegg.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • e-mail tilbakemelding på innlegg.

    Mener at jeg automatisk fikk e-post tidligere når noen svarte på en tråd jeg hadde opprettet. Ser nå at det kommer svar på innlegg uten at jeg får noen e-post varsel. Ser at det står nederst på siden "Øyeblikkelig e-post melding" Bare hos meg det ikke virker som det skal ?
    Bfight 210
    De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
    De Havilland DH 2 skala 1/5,3
    Phoenix RC Club

  • #2
    Det mangler hos meg og
    Kjell Ove
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

    Comment


    • #3
      vært borte ganske lenge

      Comment


      • #4
        Ditto her. Kan det være et triks for å få oss til å klikke på siden oftere tro ?

        Comment


        • #5
          Hvis du går på trådverktøy og velger "abonner på denne tråden" så ser du at du får opp en del valg.
          Alt riktig huket av der?

          Som det står i bunnen av eposten du mottar:
          "Det kan være andre svar også, men du vil ikke motta flere varsler før du har besøkt forumet igjen."

          Kan det være noe der?
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • #6
            Jeg var inne i settings og subscritions, og alle hakene for "instant message" var borte, uten at jeg vet hvorfor. Så nå har jeg haket de av så får vi se om det hjalp.

            Comment


            • #7
              hmmmmm.

              jeg får begynne å subscribe litt jeg også da, for å se om det funker
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #8
                Sjekket e-mail i dag, og ingen var kommet fra dette forumet. Så på nye innlegg, og så det var 6 svar.
                Bfight 210
                De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
                De Havilland DH 2 skala 1/5,3
                Phoenix RC Club

                Comment


                • #9
                  Originally posted by xilian View Post
                  Hvis du går på trådverktøy og velger "abonner på denne tråden" så ser du at du får opp en del valg.
                  Alt riktig huket av der?

                  Som det står i bunnen av eposten du mottar:
                  "Det kan være andre svar også, men du vil ikke motta flere varsler før du har besøkt forumet igjen."

                  Kan det være noe der?
                  Det er det som er hovedproblemet Det kommer ingen mail...
                  Bfight 210
                  De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
                  De Havilland DH 2 skala 1/5,3
                  Phoenix RC Club

                  Comment


                  • #10
                    Var inne på kontrollpanel og så på abonnemanger, og ingen meldingsbokser var avhuket. Jeg krysset av for alle nå.
                    Bfight 210
                    De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
                    De Havilland DH 2 skala 1/5,3
                    Phoenix RC Club

                    Comment


                    • #11
                      Jeg har huket av ørten ganger nå, men hver gang jeg går tilbake til "settings" så er alle hakene vekk. Prøvde å hke av og ta en refresh av siden, og det samme skjedde. Jeg kan ikke se at det er noe "save setting" valg noe sted heller så man skulle tro det var tilstrekkelig å huke av. Og som nevnt så har mailene opphørt uten at jeg har vært inne og endret noe som helst.

                      Comment


                      • #12
                        får 0, ei heller password reset mails

                        Comment


                        • #13
                          Selv har jeg ikke fått email varsler på flere uker men har antatt at dette har vært pga mail spam filteret. Men kan ikke husk å fått mail minst de siste 3 ukene.


                          Er det noen som har prøvd og endre til annen mail adressere eller gir dette samme problemer...

                          Savner tjenesten og håper de som kan fikser dette raskt...
                          Audun Johnsrud
                          Nittedal - HMFK

                          * Flyr divserse planker og noen visper.
                          En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

                          Comment


                          • #14
                            Jeg har allerede begynt å se på det. Har ikke funnet noe feil enda

                            er veldig merkelig, for det ligger ingen feilmeldinger på noen av dere.

                            Men hva finner dere her da?
                            (MFN) ModellflyNytt.no
                            Last edited by xilian; 11-06-13, 22:46.
                            Tom I. Arntsen

                            Comment


                            • #15
                              Nå er det ikke verre enn å klikke på "dagens" hver gang man er inne så får man se hvilke tråder som har blitt oppdatert siden sist man var innom.

                              Comment

                              Working...
                              X