Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen i Norge som gjør dette?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Quadrocopter View Post
    Regner med at dette var ironi...
    Prøvde så godt jeg kunne i hvertfall
    EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
    EF Yak-54. 110"
    EF MXS 83"
    GB Yak-55 2,2m

    Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
    Takk til:
    Autopartner.se
    http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

    Comment


    • #17
      Sjekk denne guttær!

      Det er håp for alle. Gå inn på 2:30




      Så ham i Tyskland.

      Fyren har utviklet dette selv, og viser vel bare at man har forskjellige interesser innenfor hobbyen.

      Prøv den som vil
      Last edited by E.R.; 17-06-13, 21:41.

      Comment


      • #18
        Originally posted by E.R. View Post
        Sjekk denne guttær!

        Det er håp for alle

        Dette er ikke skills - kun et produkt for wannabes på stripa

        Comment


        • #19
          Fyren har utviklet dette selv. For flere år siden, og før det ble vanlig.

          Hva skal til for å kalle det skills?

          Hvis dette er noe alle kan konstruere på gutterommet, så bøyer jeg meg i støvet. Meld fra når det er Maiden. Jeg kommer for å se

          Comment


          • #20
            Originally posted by E.R. View Post
            Fyren har utviklet dette selv. For flere år siden, og før det ble vanlig.

            Hva skal til for å kalle det skills?

            Hvis dette er noe alle kan konstruere på gutterommet, så bøyer jeg meg i støvet. Meld fra når det er Maiden. Jeg kommer for å se
            På tide du tar å sjekker ut noe FlightController som f.eks MK sin multicopter kontroller, disse kontrollerne har gjort dette i en 5-10 års tid - og programvare endringen er minimal fra multirotor til fixed wing kontroll.
            Grunner til at dette ikke florerer er at de som trenger noe som henger i lufta etter propell velger å designe kontrollerne mot helikopter/multikopter.
            Å strebe for å få et vanlig fly til å henge autonomt etter propellen.... fortsett på PC simulatoren

            Edit:
            Hvis noen mener at quad'er henger i lufta enklere enn et fly som henger etter propellen - da er det bare å koble vekk kontroller stabiliseringen på quaden å se om noen greier å holde en i lufta mer enn 5 sekunde.

            Comment


            • #21
              Sjekk ut E-flite sine UMX modeller - i dag er det kun vanlig gyro stabilisering slik at det omtrent har blitt en "Bind & Fly for Dummies" modell, forsetter de denne trenden så leverer de snart full autonome utgaver til en løp å kjøp pris for alleogenhvermann

              Comment


              • #22
                heh... Utgangspunktet mitt var å poste et c00lt bilde
                Tom I. Arntsen

                Comment


                • #23
                  Slapp av Tom. Se på dette som litt mandagsunderholdning. Ikke helt i det serrriøse hjørnet i dag. Har jeg tråkket på tær, så ber jeg om pent vær.

                  Kommer du i morgen? Vi vil gjerne se litt hovring i lav høyde med en 1/2 skala Pitts uten gyro. Jeg har sett den gjøre det før på gamlestripa vår, så jeg vet den kan.......

                  Comment


                  • #24
                    Jada... Jeg begynner å kjenne en del av dere såpass

                    Ang. Pitts har jeg nå endra angrepsvinkel på halehjulet, så den kan ikke hovres lenger :/

                    Har i grunn små muligheter for å fly denne uka også.... Men må gjørra noe snart....
                    Tom I. Arntsen

                    Comment


                    • #25
                      Fly midt i ukedagen..?! Steike, klar for ferie nå gitt..

                      Tøff flyging av mr.Silvestri, jeg hadde ikke turt hehe..
                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                      Comment


                      • #26
                        Det er klart at på en warbird, f.eks, så ville jo dette fjernet all moroa.

                        Men, han karen der må jo bare gis gull-stjerne for å ha klart å utvikle et produkt helt fram til produksjon og salg.

                        Det er det svært få nordmenn som gjør nå for tiden.

                        Og jeg vet et bruksområdet der dette ville vært perfekt.

                        En drone ala dette;

                        Click image for larger version

Name:	engine005.jpg
Views:	1
Size:	36.6 KB
ID:	601142

                        Høy marsj-hastighet, og med GyroBot, lett å lande. Perfekt i fjerne ørkenstrøk for norske soldater.

                        Navn ? Tali-Bot ?
                        Dont expect, inspect.
                        Fun Police everywhere!

                        Comment

                        Working...
                        X