Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nystartet Skala Helikopterklubb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nystartet Skala Helikopterklubb

    Da er det offentlig Noen meget ivrige karer fra Ytre Enebakk-traktene er godt i gang! Dette blir en flott møteplass for alle med skalahelikopter.

    For de som er interessert, så er det bare å melde seg inn i klubben event. forumet. Vær aktive og få progresjon og rekrutering i hobbyen.



    Skala Helikopterklubb
    Last edited by royter; 22-06-13, 08:20.

  • #2
    Så bra, hvor er det denne plassen ligger? Holder til å Ås og skal få r.... i gang for å få ferdig min UH-1Y så tror jeg
    Lars Norberg

    Comment


    • #3
      Har selv ikke fått anledning til å besøke stripa, så langt. Men den ligger uansett i Tomter, helt på grensa til Hobøl.

      Comment


      • #4
        Er jo ikke langt unna det Håper det blir noen samlinger om ikke lenge
        Lars Norberg

        Comment


        • #5
          Originally posted by Lars N View Post
          Håper det blir noen samlinger om ikke lenge
          Det blir det.... 1. Pri. nå er å få resten av brakkene inn på plass. Det har blitt sådd gressplen for en stund siden, sikkerhetsnett ankommer straks etc. Det går veien dette! Event. møter/samlinger/treff blir postet på nettsiden etterhvert som de blir planlagt.

          NB! Bruk forumet!!!

          Comment


          • #6
            Omsider blir det litt liv i Skala miljøet. Har meldt meg inn. Ikke så alt for langt unna. Begynnte på en Vario Alouette 2 i dag EC'n må nok belage seg på å bli ett vinterprosjekt.
            Jon Kristiansen

            Comment


            • #7
              interessant at når det endelig skjer noe i denne delen av forumet, så er det for
              å fortelle at det er startet et eget frittstående forum man vil alle skal bruke... men men... jæjæ.
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #8
                Hmm.. jeg kommer fortsatt til å oppdatere her Er jo her folk leser.
                Jon Kristiansen

                Comment


                • #9
                  Originally posted by jokr View Post
                  Hmm.. jeg kommer fortsatt til å oppdatere her.
                  he he... Det kommer jeg også fortsatt til å gjøre! Blir ikke på bekostning av noe eller noen som helst dette. Bare et kanalisert tillegg.

                  Comment


                  • #10
                    Ok, det er bra
                    Tom I. Arntsen

                    Comment

                    Working...
                    X