Announcement

Collapse
No announcement yet.

stm beaver vs funcub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Har nå satt på y kabelen på flaps kontaktene å satt dem i ch 5 (gear) men da går flapsene hver sin vei.. ?

    Comment


    • #17
      Nå trenger du den Y-kabelen med reversering av den ene servoen.
      Se post 6.

      Comment


      • #18
        Trengte ikkr y kabel. Satte bare hver servo i hver sin kanal å mixet dem sammen. Dumt jeg ikke får satt på time delay på radion, for flapsen går rimelig kjapt ned

        Comment


        • #19
          Bedre det.
          Fikk inntrykk av at radioen ikke hadde den muligheten.
          Du får jo slike dingser som reduserer servohastighet også.
          F.eks.
          Turnigy 3 Channel Servo Speed/Direction Regulator

          Comment


          • #20
            Satser på å få tak i en anna radio som har time delay

            Comment


            • #21
              Hobbyking har også servoer som er "trege" for at de kan brukes til flaps.

              Comment


              • #22
                Da var første tur med funcuben tatt, må si jeg ble imponert, utrolig godt å fly, å merket det var bra med power.

                Comment


                • #23
                  Du må bruke den som elefun selger.. se Genic sitt innlegg. Om radioen ikke kan mixses.
                  Mvh Andreas
                  Stevensaero, glede i noen balsaflak.
                  PCM.at mye glede i litt carbon
                  Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

                  Comment


                  • #24
                    Jeg satte den ene flapsen i gear på mottakeren, og den andre i aux, men da måtte jeg bruke mix1 og 2 for å få begge til å gå ned

                    Comment


                    • #25
                      Fikk høre at jeg kunne legge inn en mix slik at elevator går ned samtidig som flapsen går ned, for at ikke flyet skal kaste seg bakover, men dette ble litt for avansert for meg, hehe

                      Comment


                      • #26
                        Du trenger ingen miks for det, i flaps menyen kan du også sette hvor mye høyderoret skal bevege seg i forhold til flaps.

                        Comment


                        • #27
                          Da fikk det, fikk lagt inn litt utslag på elevator også. Slipper å få den stallen når flapsen går på

                          Comment


                          • #28
                            Noen her som har flotører på sin funcub? Følger det med understells bøyle på de?

                            Comment


                            • #29
                              Har et anna spørsmål også mens jeg er i gang. På regulator så er det xt60 kontakt, med på en del av batteria mine så er det Deans kontakt. Så har bestilt en overgang med xt60 kontakt som passer på regulator, og deans i andre enden som passer til batteri. Jeg kan fint bruke den?

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by koda View Post
                                Har et anna spørsmål også mens jeg er i gang. På regulator så er det xt60 kontakt, med på en del av batteria mine så er det Deans kontakt. Så har bestilt en overgang med xt60 kontakt som passer på regulator, og deans i andre enden som passer til batteri. Jeg kan fint bruke den?
                                Det kan du. Men jeg vil anbefale å velge en av typene og bruke det på alt. Jeg liker XT60 over Deans. Og bytter alt av deans til XT60

                                Comment

                                Working...
                                X