Announcement

Collapse
No announcement yet.

Throttlestore, svar på mail/pakkesporing

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Er egentlig Throttlestore en seriøs bedrift? Jeg fikk heller ikke svar på mail. Men nå har jeg fått varen å trenger ikke egentlig ikke svaret nå lengre. Jeg ser at de svarte stakkaren som har prøvd å nå dem på facebook noen dager nå. Men jeg synes det var et dårlig svar.
    Jeg sitter å ser på timestilbudene deres nå. Å der er det en pris på "oversikten" men når jeg går inn på varen så blir den noen prosent dyrere.
    Hade egentlig tenkt å handle noe mer fra dem men blir litt skeptisk når det virker så useriøst. Ser mange har dårlig erfaring med dem å mange har svært bra erfaringer.
    Hva mener dere?

    (Det skal sies at jeg fikk varen min til slutt. å alt er i orden med den. Med unntak av at jeg selvforskyldt kræsjet å ødela flyet med en gang :P )

    Comment


    • #17
      prøv denna www.sdshobby.com mykje av samme varene til ein heilt anna pris såg ei servoarm til 119kr hos TS og sdshobby under 10 usd

      Comment


      • #18
        Fikk pakken i dag, endelig.
        bestilte faktisk en ESC som brev fra TS, og den skulle være her den 31/7. Det skal bli moro å se når den dukker opp

        Comment


        • #19
          Da har jeg bestilt en pakke fra Elefun (bare for å teste hastighet)
          Bestilte i dag kl 10.31
          Fikk melding om at pakken var ferdig pakket og sendt kl 15.13
          OG med pakkesporing, her fra posten:

          Under transport til terminal.
          02.08.2013 18:12 4636 KRISTIANSAND S

          Sendingen er innlevert til terminal og videresendt
          02.08.2013 18:10 4606 KRISTIANSAND S

          Skal bli moro å se om "pakken" som er sendt som brevpost fra TS er her raskere enn den fra Elefun

          Comment


          • #20
            Jeg lurer på om de har dratt på produktutviklingstur til Kina hele gjengen, og overlatt sjappa til en ferievikar, for som nevnt har jeg bare gode erfaringer med leveringstid, selv så sent som mindre enn en måned siden. Pakken med flottørerene jeg bestillte på søndag, og som jeg fikk melding om på mandag er fortsatt ikke levert inn hos Posten, men det er ikke så farlig siden Trainstar'en jeg fikk fra dem tidligere kom med ferdig bøyd aksling og er foreløpig ute av drift, så jeg får ikke brukt dem allikevel.

            Comment


            • #21
              Originally posted by Hoppfly View Post
              Da har jeg bestilt en pakke fra Elefun (bare for å teste hastighet)
              Bestilte i dag kl 10.31......
              Ulempen med å bestille på Fredag er at Posten sin distribusjon ikke jobber i helga og dermed kommer ikke pakka ut til ditt lokale postkontor på lørdagen.....

              Comment


              • #22
                Sliter selv med levering fra dem, likt med Kyrre bestilte jeg på Søndag, fikk mail på mandag om at bestillingen var pakket, med sporingsnr som sier at posten ikke har mottatt pakken enda.
                Men sist gang ble jeg rett og slett imponert, bestilte lørdag(sendt mandag), og hadde delene tirsdag, så virker som om folk er nesten "borte".

                Var også innom lageret å handla i midten av juli da vi var på sunnmøre og da var de 2 stykker og de virka veldig opptatt.

                Håper bare delene mine, og deres, kommer frem snart ihvertfall... Er lei av å se Trainstar'en kun på stuegulvet, vil ut å fly nå

                Comment


                • #23
                  Nå har jeg laget en "dispute" gjennom Paypal, så får vi se om det får mer fart i sakene.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Quadrocopter View Post
                    Ulempen med å bestille på Fredag er at Posten sin distribusjon ikke jobber i helga og dermed kommer ikke pakka ut til ditt lokale postkontor på lørdagen.....
                    Jo men her ser en jo i postens søketjeneste at pakken er sendt, og ikke bare har fått melding om at den er sendt.
                    Bestilte for øvrig en ESC fra Hong Kong i går også, så det blir moro å se i hvilken rekkefølge jeg har de forskjellige pakkene

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Hoppfly View Post
                      Hei
                      Ser at throttlestore har problemer med å svare p.g.a. ferie/sykdom.
                      MEN er det noen som vet om de svarer i det hele? Har sendt flere mailer over lang tid og ingen er svart på.
                      MEN det viktigste er en pakke jeg har bestilt som jeg fikk bekreftelse på at melding om sending til posten den 19.07
                      men fremdeles i dag er meldingen fra posten: Ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette
                      SÅ er det noen som vet noe? Har fått to pakker tidligere uten problemer, men som sagt ingen svar på mail fra Throttlestore...
                      Mvh Hoppfly
                      Henger med på denne jeg også, har samme problem som deg Hoppfly....

                      Comment


                      • #26
                        Kanskje på tide med en boikott av TS til de får ting på stell igjen? Er jo billigere og kjappere å bestille de samme tinga fra Onkel Kinamann...
                        Propellen skal være på toppen!
                        Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

                        Comment


                        • #27
                          Det pleier og være en slags"rc" signatur
                          Som pleier og svare ganske kjapt når det gjelder ts ting.
                          Uvant for meg at det går så tregt der, men
                          Kanskje den rc signaturen kan komme med
                          En forklaring her? HP på lageret jobber hvertfall bra.

                          Comment


                          • #28
                            D må være en lat sommerhjelp der. min bror bestilte deler 7 dager etter meg og fikk sitt i dag. Vurderer heving av kjøpet nå.

                            Comment


                            • #29
                              Da var endelig pakken levert posten, bare 10 dager etter pakking... Kanskje man får fly til helga

                              Comment


                              • #30
                                Tror det spøker her... Nå er pakken min ankommet terminal Ålesund.. Kan lese på face at gutta var tilbake fra ferie på mandag så det har vel vært oppvask der oppe på Møre Sendte forresten en ny mail før idag via mailappen på nettsida deres, vet ikke om det var det som gjorde susen... men nå er delene mine ihvertfall på veg.
                                Må også nevne at dette er første gangen at jeg har hatt trøbbel med TS bortsett fra en gang da jeg hadde et par y-kabler i rest som dukket opp 8mnd senere når jeg hadde glemt dem for lengst

                                Comment

                                Working...
                                X