Announcement

Collapse
No announcement yet.

Throttlestore, svar på mail/pakkesporing

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Throttlestore, svar på mail/pakkesporing

    Hei
    Ser at throttlestore har problemer med å svare p.g.a. ferie/sykdom.
    MEN er det noen som vet om de svarer i det hele? Har sendt flere mailer over lang tid og ingen er svart på.
    MEN det viktigste er en pakke jeg har bestilt som jeg fikk bekreftelse på at melding om sending til posten den 19.07
    men fremdeles i dag er meldingen fra posten: Ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette
    SÅ er det noen som vet noe? Har fått to pakker tidligere uten problemer, men som sagt ingen svar på mail fra Throttlestore...
    Mvh Hoppfly

  • #2
    Hender at ting havner i spamfilteret deres. Vært liknende episoder før, men det har som regel ordnet seg. Prøv kontaktskjemaet på siden deres istedenfor egen epost. 404 Not Found
    Espen Kvien
    Gruppeleder F3A
    Vingtor RC Club
    f3a.norge@gmail.com

    Mange fly og mye moro

    Comment


    • #3
      trottlestore sender med tollpost. prøv å spor pakka di her
      Hjemmeside
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

      Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

      Comment


      • #4
        Det er med kontaktskjemaet jeg har kontaktet dem, og det var til posten jeg fikk sendingsnr. Prøvde å søke på Tollpost men der var det ingen treff
        Forresten MEGAIRRITERENDE... Så nå at jeg kunne få fri frakt på denne sendingen da det var under en måned siden jeg kjøpte noe der sist... BARTE SVALLAN.
        Har throttlestore noen e.mail adr? finner ikke noen utenom kontaktskjemaet

        Comment


        • #5
          Prøv ole.christian@throttlestore.com
          Tom Nohr
          Tennisveien 9
          2450 Rena

          Frsky taranis 9+
          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
          + diverse små ting

          Comment


          • #6
            Takker Tyor mail er sendt

            Comment


            • #7
              Fremdeles ingen pakke, og throttlestore er det ingen respons fra. Det er fremdeles denne meldingen når jeg søker i posten:


              Ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette

              19.07.2013 13:54


              Posten/Bring har fått melding fra ThrottleStore.Com AS om at det kommer en sending, men denne er foreløpig ikke mottatt. For eventuelle spørsmål, ta kontakt med avsender

              Synes det er for dårlig at en ikke kan få tak i svar fra Throttlestore. En bør vel finne en ny leverandør av utstyr til denne hobbyen.

              Comment


              • #8
                Helt enig med deg.
                Men dette er absolutt ikke første gangen det er noe tull. Prøv et søk så tror jeg det kommer opp mye om dem.

                Comment


                • #9
                  Og da først var pakken registrert i Ålesund:

                  Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

                  25.07.2013 17:17, 6025 ÅLESUND

                  Dette var tregt, 6 dager etter at jeg fikk melding om at den var pakket og klar for sending.
                  Det er ikke rart at man bestiller fra utlandet når det skal være slik. Venter på utstyr for å få flyet flyklar og så skal det være slik...
                  Nei takke meg til utlandet neste gang.Det går raskere fra Kina enn her. ( og jeg som hadde skrevet en lang bestillingsliste som skulle til throttlestore )
                  Mvh en frustrert Hoppfly

                  Comment


                  • #10
                    Har bestilt masse fra Throttlestore. og de har alltid vært raske Men an jo ha noe med ferie/sykdom som du skrev i første post.
                    Tom Nohr
                    Tennisveien 9
                    2450 Rena

                    Frsky taranis 9+
                    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                    + diverse små ting

                    Comment


                    • #11
                      Samme problem har jeg hatt med posten. Pakka var levert inn, jeg fikk mms med bilde av kvittering, men det var posten som var skyld i at det tok tid, pakka lå igjen på posten i ei uke før den ble sendt videre, men som andre sier så kan det jo ha med ferie, sjukdom og div..
                      Per Reidar Bremseth



                      Aerowroks ultimate 20-300 (seilfly ) DLE55
                      PA BadBoy med sc70fs
                      Seagull Harrier46 med os 70fs
                      pluss litt depron da..


                      Alt som går opp kommer før eller siden ned....

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Hoppfly View Post
                        ..... Nei takke meg til utlandet neste gang.Det går raskere fra Kina enn her. ( og jeg som hadde skrevet en lang bestillingsliste som skulle til throttlestore )
                        Mvh en frustrert Hoppfly
                        Hva med å prøve Elefun - samme hva jeg bestiller av små ting så ligger det i postkassa dagen etterpå! (selv midt i ferien)

                        Litt dyrere enn Kina men tid er også penger - kjedelig å ikke få flydd når sola skinner.

                        Comment


                        • #13
                          + en.
                          Har sluttet helt å handle fra trøbbelstore.
                          Terje Egeberg
                          "Opp ska det og det får bare virke"


                          38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                          40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                          35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                          3DHS slick 89" EME 60.
                          3DHS Slick 71"

                          Comment


                          • #14
                            Det kan jo selvfølgelig være posten som har rotet her??
                            MEN når en kontakter butikken så bør en jo få svar. Ved ferie og sykdom så bør en jo få inn vikarer.At de ikke kan alt får være så, men de kan i hvert fall svare når en sender mail/ringer. Har handlet med elefun tidligere og der har det aldri vært problem, men hadde lyst til å handle fra TS da jo ikke elefun har alt en har lyst på. Bor i NordNorge og her er sommeren så kort en en MÅ forvente hurtige leveranser for å få utetid til rc hobbyen.
                            Mvh Hoppfly

                            Comment


                            • #15
                              Har selv aldri fått svar på mail til Throttlestore, kun på telefon. Har sluttet å handle "isoporfly" uansett....

                              Comment

                              Working...
                              X